English

علی محمدهاشمی خبر داد:

اعزام کاروان سلامت هلال احمر اصفهان برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان داشت: هلال احمر اصفهان با کاروان سلامت در قالب «نذر آب» ۴ به یاری مردم سیستان و بلوچستان می رود .

اعزام کاروان سلامت هلال احمر اصفهان برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمدهاشمی اظهار کرد  :با توجه به وقوع خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان و با توجه به وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر در خصوص کمک به همنوعان و در راستای اصل انسانیت و نوع دوستی این جمعیت، کاروان سلامت هلال احمر اصفهان به شهرستان دشتیاری سیستان و بلوچستان اعزام می شود.

وی تصریح کرد: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپین « نذر آب » را برای کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی کرده و مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شعب هلال احمر استان ارائه کنند تا در راستای رفع نیاز مردم سیستان و بلوچستان هزینه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: با توجه به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان سیستان و بلوچستان ، کاروان سلامت داوطلبان استان اصفهان متشکل از پزشکان عمومی و متخصص، عفونی، دندان پزشک، زنان، کودکان، مغز و اعصاب، روان پزشکی، توان بخشی، بهداشت خانواده و... به منظور ارائه خدمات پزشکی به استان سیستان و بلوچستان اعزام خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه