English

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی آجا:

دانشجویان از ظرفیت معنوی و علمی روحانیون بهره مند شوند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی آجا در دیدار با امام جمعه شهرستان نوشهر گفت: دانشجویان باید از ظرفیت معنوی و علمی روحانیون بهره مند شوند.

دانشجویان از ظرفیت معنوی و علمی روحانیون بهره مند شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین حسین صنعت پور در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر با قدردانی از زحمات و محبت ایشان به دانشگاه علوم دریایی نوشهر اظهار داشت: اگر چه کارکنان و دانشجویان دانشگاه از خطبه های عالمانه جنابعالی بهره می گیرند، اما حضور و سخنرانی شما در دانشگاه تأثیرات خودش را  دارد و بر غنای کارهای فرهنگی ما می افزاید.

وی ادامه داد: مناسب است تا با بهره گیری از روحانیون فاضل شهرستان و اساتید فاضل حوزه علمیه نوشهر، برنامه حلقه های معرفت در دانشگاه تشکیل و جوانان ضمن ارتباط نزدیک با روحانیون از ظرفیت معنوی و علمی روحانیون بهره مند گردند.

در ادامه امام جمعه شهرستان نوشهر نیز گفت: حضور در سنگر تبلیغ و ارتباط مستمر روحانیون عقیدتی سیاسی با کارکنان خدوم و جهادی ارتش فرصت مغتنمی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مشایخ افزود: ما نیز با حضور تبلیغی در مجموعه نیروی دریایی و دانشگاه را فرصت مناسبی می دانیم و به فضل الهی شهرستان نوشهر از روحانیون فاضل و عالمی برخوردار هستند که می توانند با برنامه ریزی عقیدتی سیاسی در دانشگاه حاضر شوند و بتوانند در عرصه فرهنگی و دینی، خدمات ارزشمندی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه