English

امروز صورت گرفت:

حجت‌الاسلام صمدی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی دریایی باقرالعلوم (ع) رشت شد

حجت‌الاسلام صمدی رئیس به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی دریایی باقرالعلوم(ع) رشت معرفی شد.

حجت‌الاسلام صمدی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی دریایی باقرالعلوم (ع) رشت شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، در این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: هدایت خداوند به دو صورت تکوینی و تشریعی است.

حجت‌الاسلام مظفری نژاد بابیان اینکه تربیت و هدایت تکوینی خداوند شامل تمامی موجودات زنده می شود افزود: هرآن چیزی که به‌عنوان مخلوق در این جهان وجود دارد شامل هدایت تکوینی است.

رئیس عقیدتی سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هدایت تشریعی را فقط شامل حال کسانی دانست که مکلف هستند و انسان علاوه بر هدایت تکوینی هدایت تشریعی هم دارد و آن به دلیل دارا بودن اراده شخصی است.

وی نقش امامان معصوم به‌ویژه امام جعفر صادق (ع) را نقشی بی بدیل در ارتقای فرهنگ تشیع توصیف و افزود: آن امام بزرگوار ضمن تحمل رنج های فراوان و با استفاده از بی‌ثباتی فاصله حکومت بنی‌امیه و بنی‌عباس توانست بیش از 4 هزار شاگرد را تربیت کند که بسیاری از آن‌ها راویان احادیث آن امام شدند.

 مظفری نژاد با اشاره به نقش بسیار اثرگذار سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تغییر و تحول در هر مجموعه‌ای برای ایجاد تحرک و ارتقای بهره روی می باشد، ولی با قدردانی از زحمات گذشته حجت‌الاسلام باقری در طول مدت تصدی ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا حجت‌الاسلام جعفر صمدی را به‌عنوان رئیس عقیدتی سیاسی این مرکز منصوب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه