English

استاندار مازندران:

روند شیوع کرونا در مازندران رو به کاهش است/ عادی انگاری ممنوع

​استاندار مازندران با بیان این که با رعایت مردم و زحمات کادر درمان، شیوع بیماری در استان رو به کاهش است، گفت: این کاهشی شدن آمار نباید در جامعه باعث عادی انگاری شود.

روند شیوع کرونا در مازندران رو به کاهش است/ عادی انگاری ممنوع

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا بابیان اینکه استان مازندران توانایی تزریق 100 هزار دز واکسن در روز را دارد، اظهار داشت: اگر واکسن به استان برسد و با توجه به خبرهای خوبی که در خصوص وارادات واکسن رسیده است و با توجه به توانایی مراکز واکسیناسیون در استان سهمیه خوبی به ما تعلق می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ما تجربه 50 هزار دُز در یک روز را هم داشتیم، ادامه داد: واکسیناسیون در استان از میانگین کشوری هم بالاتر است به طوری که 42 درصد دُز اول تزریق شده است و در  دُز دوم نیز آمار استان بالا است.

استاندار مازندران با بیان اینکه با رعایت مردم و زحمات کادر درمان، شیوع بیماری در استان رو به کاهش است ، گفت: این کاهشی شدن نباید در جامعه باعث عادی انگاری شود و پروتکل های بهداشتی شکسته شود، چرا که استان هایی هستند که رو به کاهش بودند و با عادی انگاری مجدد روند بیماری صعودی شده است.

وی بیان داشت: هر بار که میزان رعایت پروتکل ها پایین می آید، استان دچار پیک سهمگین می شود.

حسین زادگان درباره بازگشایی مدارس و پیاده روی اربعین تصریح کرد: مبنای ما در استان مصوبه ستاد ملی کرونا است.

وی خطاب به فرمانداران درباره اینکه اجرای محدودیت ها طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان در شهرستان ها انجام شود، تأکید کرد: از مردم عزیز استان درخواست می شود که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور تجمعات و دور همی های خانوادگی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه