English

محمد جعفر صادقی:

بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دز واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا کنون تزریق شده است

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر افراد ۴۵ سال به بالا واکسینه می‌شوند و سایر گروه‌های سنی بالاتر نیز که تاکنون واکسینه نشده اند می‌توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دز واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا کنون تزریق شده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد جعفر صادقی مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: تا کنون یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۸۶ دز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است.

محمد جعفر صادقی همچنین د رادامه اظهار کرد: واکسناسیون براساس گروه سنی مورد تایید وزارت بهداشت در مناطق تحت پوشش دانشگاه در حال انجام است و هر هفته در سه مرحله واکسن به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال و در بین مراکز واکسیناسیون توزیع می‌شود.

 وی همچنین تاکید کرد: در حال حاضر افراد ۴۵ سال به بالا واکسینه می‌شوند و سایر گروه‌های سنی بالاتر نیز که تاکنون واکسینه نشده اند می‌توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

 صادقی در خاتمه خاطر نشان کرد: تا کنون یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۶۸۶ دز واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است که از این تعداد ۹۶۷ هزار و ۲۸۵ نفر دز اول را دریافت کرده و ۲۶۱ هزار و ۴۰۶ نفر نیز هر دو دز واکسن را دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه