English

وزیر بهداشت:

توسعه خانه های بهداشت در اولویت دولت سیزدهم است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه خانه‌های بهداشت و ارتقای سطح علمی بهورزان از اصلی‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

توسعه خانه های بهداشت در اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، بهرام عین الهیامروز به مناسبت گرامی داشت روز بهورز با حضور در خانه بهداشت روستای چقوش از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب با تبریک این روز به بهورزان اظهار داشت: شغل بهورزی به غیر از کشورمان در هیچ جای دنیا وجود ندارد و یکی از افتخارات کشور بعد از انقلاب اجرای طرح موفق بهورز در ساختار نظام سلامت است و بهورزان در مناطق شهری و روستایی خدمات پایه‌ای بهداشت را به مردم ارائه می‌دهند.

وزیر بهداشت ادامه داد: ارائه خدمات پیشگیرانه واکسیناسیون، بهداشت باروری، تست فشار خون، ضربان قلب و قندخون افراد از اصلی‌ترین اقدامات در خانه‌های بهداشت است.

عین اللهی اضافه کرد: تامین اعتبارات لازم در حوزه معاونت بهداشت برای توسعه و تجهیز خانه‌های بهداشت روستایی از مهمترین سیاست‌های پیش رو است.

وزیر بهداشت در سفری یک روزه صبح امروز وارد آذربایجان شرقی شد و از مراکز واکسیناسیون در سراب و تبریز و بیمارستان امام رضای مرکز استان بازدید کرد.

گفتنی است بازدید از بیمارستان خیرساز مردانی آذر تبریز، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به آذربایجان شرقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه