English

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران صورت گرفت؛

آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین اکبری نماینده ولی فقیه و سردار موحد جانشین فرماندهی سپاه قم برگزار شد.

آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ، حجت الاسلام و المسلمین اکبری نماینده ولی فقیه و سردار موحد جانشین فرماندهی سپاه امام علی ابن ابی الطالب (ع) قم، مسئولین استان و تعدادی از اساتید و مدیران حوزه علمیه قم در مرکز بسیج اساتید استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسئول سابق بسیج اساتید و اظهار داشت : در این مدت اقداماتی از جمله تغییر در کمیسیون ها صورت گرفت که در هر معاونت شاهد کمیسیون های کاری بودیم برای مثال در قسمت پژوهش که از فرآورده های ذهنی برای مسائل روز استفاده میکند.

وی در ادامه عنوان کرد که ۱۴ انجمن علمی تشکیل شده ؛ حدود هشتاد نفر از اساتید حوزه علمیه و علوم انسانی در مجموعه به کارگیری شدند و به فوریت های پژوهشی جامعه میپردازند و مجله ای با عنوان حوزه انقلابی توسط این مرکز منتشر شد که تاییدیه معاون آموزشی حوزه علمیه کشور را کسب و برای اساتید حوزه علمیه کل کشور و ائمه جماعت مساجد تهیه شد.

حجت الاسلام نبوی ابراز داشت: توزیع خبرنامه های مکتوب توسط این مرکز با عنوان (نبا) میان اساتید حوزه صورت گرفته و خبرنامه الکترونیکی آن جهت مشاهده اساتید در سطح کشور به وجود آمد.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات این مرکز می توان به  رصد مجموعه های زاویه دار با انقلاب اسلامی که به فعالیت می پرداختند اشاره کرد و مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه نخستین جایی بود که نسبت به آگاه سازی سند ۲۰۳۰ اقداماتی را انجام و بیانیه ای را منتشر کرد.

مسئول سابق بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به برگزاری دوره های مدیریتی جهت توانمندی در صحنه های مختلف اشاره کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان از زحمات و خدمات ارزشمند حجت الاسلام نبوی مسئول سابق این مرکز تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی ابی الطالب (ع) قم با حفظ سمت بعنوان مسئول جدید بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه