English

دلنوشته‌ای از یک نمازگزار جمعه کرجی

روز جمعه در خطبه دوم نماز جمعه وقتی آیت الله حسینی همدانی از رگه‌های سهم خواهی و لابی‌گری در شورای شهر کرج صحبت کرد

دلنوشته‌ای از یک نمازگزار جمعه کرجی

به گزارش خبرگزاری موج البرز، ، روز جمعه در خطبه دوم نماز جمعه وقتی آیت الله حسینی همدانی از رگه‌های سهم خواهی و لابی‌گری در شورای شهر کرج صحبت کرد دو نکته به طور جدی ذهنم را به خود مشغول کرد. اول اینکه اعضا فعلی شورا مگر از دل جریان انقلابی بیرون نیامده‌اند پس چه شده که در این ابتدای کار از نماینده ولی فقیه استان کارت زرد دریافت کردند. آیا اشکال را باید در صندلی و منصب شورا دنبال کرد یا در ظرفیت انسان‌ها، آیا با این اوصاف عاقبت این افراد ختم به خیر می‌شود یا سرنوشتی مشابه خیلی از انقلابی‌هایی که چرب و شیرین دنیا در طول زمان ایشان را به انحراف کشید پیدا خواهند کرد.

آیا باید دست به کار شویم و از همین ابتدا مطالبه گری را از ایشان انجام دهیم یا همین یک تذکر برای این افراد کافیست و خودشان با سرعت به اصلاح امور خواهند پرداخت؟

و اما نکته دوم اینکه چه بصیرت و افق بلندی دارد این امام جمعه کرج چرا که همین چند هفته قبل بود که در خطبه‌های نماز جمعه به مردم توصیه کرد به این دلایل… به لیست رأی ندهید. در آن بحبه ای که برای برخی جوانان پر شور انقلابی سوال شده بود که چرا حاج آقا اینچنین گفت، ایشان با درایت و تدبیر امروز را پیش بینی کرده بود و نمی‌خواست شورای اسلامی شهر در آینده به جای خدمت دچار حاشیه شود. احسنت بر ایشان و خدا قوت بر این عمق نگاه.

و اما توصیه من به اعضا شورا، واقعاً در این شرایط حساس کشور تا می‌توانید از حاشیه‌ها فاصله بگیرید و به خدمت به این مردم دوست داشتنی فکر کنید. شما انسان‌هایی با رزومه‌های انقلابی هستید بهتر است قدر رزومه‌های خود را بدانید. حیف است که این نام‌های نیکو و این سابقه‌های درخشان با آلودگی‌هایی مخدوش شود. اکثر شما هنوز در سنین جوانی به سر می‌برید و امت حزب الله همچنان به آینده خدمات شما دل خوش است. حیف است که با یک دوره حضور در شورا در نگاه مردم عرصه را بر آینده خود ببندید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه