English

مهدی حسینی:

آتش‌سوزی در بزرگترین مجتمع دامداری نیشابور مهار شد

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور عنوان کرد: هر چند علت اصلی وقوع حادثه در دست بررسی است، اما در بررسی‌های اولیه معلوم شده علت آتش‌سوزی، احتمالا آتش گرفتن لاستیک تراکتوری در حال کار در مجاورت انبار علوفه بوده است.

آتش‌سوزی در بزرگترین مجتمع دامداری نیشابور مهار شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی حسینی مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در خبری اعلام کرد: به همت آتش نشانان نیشابوری، آتش‌سوزی چند ساعته در دامداری مجتمع کشت و صنعت هلال احمر بزرگترین دامداری این شهرستان، مهار شد.

مهدی حسینی در ادامه این خبر افزود: روز گذشته، با گزارش وقوع یک مورد حریق در مجتمع کشت و صنعت هلال احمر نیشابور ، بلافاصله آتش‌نشانان از ۲پایگاه به منطقه اعزام و ماشین آتش‌نشانی مجتمع فولاد خراسان نیز برای اطفای این حریق در محل حاضر شد.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور همچنین اضافه کرد: با توجه به اینکه انبار‌های علوفه زیادی در این مجتمع وجود دارد، با تلاش بی وقفه آتش نشانان، از سرایت آتش به سایر انبار‌ها جلوگیری شد.

وی درباره علت این حادثه هم گفت: هر چند علت اصلی وقوع حادثه در دست بررسی است، اما در بررسی‌های اولیه معلوم شده علت آتش‌سوزی ، احتمالا آتش گرفتن لاستیک تراکتوری در حال کار در مجاورت انبار علوفه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور تصریح کرد: در واقع به دلایلی لاستیک تراکتور بر اثر داغ شدن دچار حریق شده و علاوه بر آتش گرفتن تراکتور، آتش از این طریق به انبار علوفه مجاور تراکتور سرایت کرده است.

وی بیان کرد: مجتمع کشت و صنعت هلال احمر نیشابور دارای محوطه بزرگی است و چندین انبار علوفه با حجم زیاد در آن قرار دارد و در اینگونه مکان‌ها با توجه به خشک بودن علوفه‌ها و گرمی هوا آتش‌سوزی خیلی سریع اتفاق می‌افتد و با سرعت به سایر مناطق سرایت می‌کند.

حسینی در خاتمه افزود: بنابراین برای جلوگیری از وقوع حوادثی از این دست باید تدابیر لازم اندیشیده شود و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و میزان خسارات مالی نیز هنوز برآورد نشده و در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه