English

مشتریان ، خرابی‌های تلفن ثابت خود را در سامانه «۲۰۱۱۷» ثبت نمایند

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان گفت: سامانه 20117 برای ثبت رفع خرابی تلفن ثابت در تمامی شهرها و روستاهای استان ارائه خدمات می‌کند.

مشتریان ، خرابی‌های تلفن ثابت خود را در سامانه «20117» ثبت نمایند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ،حجت الله قنبری ظهر امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه های استان کردستان افزود: در صورتی ‌که مشترکان با هرگونه مشکل قطع ارتباط درحوزه تلفن ثابت برخورد کنند، می‌توانند با شماره‌گیری سامانه گویا 20117 شماره تلفن معیوب را وارد کرده و منتظر پیگیری مشکل از سوی مخابرات باشند.

مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: مشترکان قبل از تماس با سامانه و اعلام خرابی تلفن باید از سالم بودن خطوط تلفن  در داخل ساختمان خود اطمینان حاصل کنند.

قنبری خاطرنشان ساخت: از آنجاییکه رسیدگی به مشکلات و مطالبات مخابراتی مشتریان تحت عنوان اصل مشتری مداری مورد توجه است، رفع مشکل ثبت شده در سامانه 20117 در کوتاه‌ترین زمان و کمتر از 72 ساعت از برنامه های دارای اولویت مخابرات است .

وی با اعلام اینکه مشتریان می توانند، خرابی های تلفن ثابت خود را در سامانه «20117» ثبت نمایند تصریح کرد: این سامانه به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه های تدوین شده در مخابرات منطقه بخصوص در شرایط کرونایی موجود گفت: رفع اختلال تلفن ثابت شناسایی شده به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری توسط همکاران این واحد صورت خواهد گرفت تا از شیوع و انتقال این ویروس جلوگیری به عمل آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمدزنگنه

    بعلت خرابی وخش خش وصدای نابهنجار اضافی وقطع وصل شدن پی درپی اینترنت ۰۵۱۵۵۷۲۴۷۴۷

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه