English

حوریه حاجی زاده خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت نام مراکز پیش دبستانی تا ۳۱ شهریور

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان و مسئول ستاد ثبت نام استان از تمدید مهلت ثبت نام مراکز پیش دبستانی از ۳۱ مردادماه به ۳۱ شهریورماه خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام مراکز پیش دبستانی تا 31 شهریور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حوریه حاجی زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: یا توجه به اینکه زمان اتمام ثبت نام مراکز پیش دبستانی از ۳۱ مردادماه به ۳۱ شهریورماه تغییر یافته است اولیای نوآموزان پیش دبستانی در سامانه سیدا از درگاه پادا پیش ثبت نام را انجام دهند.
حاجی زاده توسعه هر کشور را در گرو تربیت همه جانبه افراد آن جامعه دانست و گفت: تحقیقات نشان داده که بهترین زمان شکل گیری شخصیت دوران کودکی در دوره پیش دبستانی و ابتدایی است و توجه خاصی را باید به این دوره شود.
وی گفت : دوره پیش دبستانی مهم ترین دوره آموزشی برای کودکان است، چرا که اولین دوره بهره گیری از هوش و خلاقیت آن ها محسوب می شود.
مسئول ستاد ثبت نام استان همچنین با اشاره به اینکه از سن سه سالگی رشد شخصیت و فکری کودکان شروع می شود، گفت: نحوه آموزش و برخورد با کودکان بسیار مهم است و هر برخوردی در شخصیت کودک تاثیر مستقیم می گذارد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بهترین سن برای ثبت نام کودکان در دوره پیش دبستانی را 6 سالگی و یک سال قبل از شروع دوره اصلی آموزش ابتدایی عنوان کرد و بیان داشت: یکی از فواید گذراندن این دوره افزایش اعتماد به نفس، رشد اجتماعی و عاطفی کودکان است.
حاجی زاده با تاکید بر اینکه آموزش های پیش از دبستان منجر به تقویت مهارت های شناختی در کودکان می شود از اولیا خواست فرزندان خود را از این آموزش ها بهره مند کنند.
این مسوول در پایان از تمامی اولیایی که تاکنون موفق به ثبت نام نوآموزان خود در مراکز پیش دبستانی نشده‌اند خواست با توجه به تمدید مهلت ثبت نام تا پایان شهریور ماه نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی