English

حسن حسینی:

با توجه به وضعیت قرمز طرقبه و شاندیز به این شهرستان سفر نکنید

فرماندار بینالود عنوان کرد: هم اکنون این شهرستان به شدت درگیر شیوع ویروس کروناست لذا مطابق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا گروه‌های شغلی ۲ تا چهار در این شهرستان تعطیل هستند.

با توجه به وضعیت قرمز طرقبه و شاندیز به این شهرستان سفر نکنید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن حسینی فرماندار بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: با توجه به وضعیت قرمز طرقبه و شاندیز از نظر شیوع کرونا در حال حاضر تمامی اماکن تفریحی، گردشگری و رستورانهای طرقبه و شاندیز تعطیل هستند لذا از شهروندان مشهدی تقاضا داریم برای قطع زنجیره انتقال کرونا به این شهرستان سفر نکنند.

حسن حسینی این سخنان را در حاشیه مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در شهر بیان کرد و همچنین اظهار داشت: هم اکنون این شهرستان به شدت درگیر شیوع ویروس کروناست لذا مطابق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا گروه‌های شغلی ۲ تا چهار در این شهرستان تعطیل هستند.

فرماندار بینالود در ادامه افزود: طی هفته جاری ممنوعیت تردد به طرقبه شاندیز لغو شد که شاهد افزایش رفت و آمد شهروندان مشهدی به این شهرستان گردشگر پذیر هستیم بطوریکه هم اکنون رفت و آمد به طرقبه شاندیز به میزان ۲ هفته قبل و پیش از اعمال تعطیلی ها رسیده است.

وی تصریح کرد: تعداد رستورانهای کوچک و بزرگ، کافی شاپها و آشخانه های شهرستان بینالود ۴۰۰ واحد صنفی می باشد و براساس آمار دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است.

حسینی در خاتمه گفت: این تعداد افراد ذکر شده در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری این شهرستان سکونت دارند، همچنین در مجموع ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه