English

با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران صورت گرفت:

از یادمان ۳ شهید گمنام شهر فریم بهره برداری شد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با تشکیل مؤسسه‌های فرهنگی و هنری در کنار این مزارها، دین خودمان را به شهدا ادا کنیم.

از یادمان 3 شهید گمنام شهر فریم بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آیین بهره برداری یادمان سه شهید گمنام شهر فریم از توابع دودانگه شهرستان ساری اظهار داشت: ساخت و ساز مراز و یادمان برای شهدا زیربنایی بوده تا نام، احساسات و روحیه ایثارگری فراموش نشده و وجدان‌ها بیدار بماند.

وی ادامه داد: باید با خدمت به مردم، بالا بردن پشتوانه مردمی، حفظ و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی، ساخت یادمان شهدا، تشکیل مؤسسه‌های فرهنگی و هنری در کنار این مزارها، دین خودمان را به شهدا ادا کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین بر ضرورت توجه به ارزش‌های دینی در یادمان شهدا به عنوان یک تفرجگاه تأکید کرد و افزود: برخی از ارزش‌های دینی حتی در ظاهر مانند بوم گردی در روستا‌ها رعایت نمی‌شود و حضور افرادی با ظاهر نامناسب در روستا‌ها موجب ناراحتی مردم منطقه شده، زیرا اعتقاد دارند این امر موجب ورود یک سری فرهنگ غلط به جامعه روستایی می‌شود.

وی بیان داشت: معلوم نیست چرا برخی دلباخته فرهنگ غرب، از اصالت‌های اصیل و فرهنگ دینی مذهبی باستانی خود فاصله گرفته اند اما خوشحال هستیم که دیار علویان با مردمی سرزنده از اهداف شهدا پاسداری کرده و همه این‌ها از برکات امام حسین (ع) است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه اصل پیدایش وجودی اسلام پیامبری، اما در بقا حسینی است تصریح کرد: پیروان راستین امام حسین (ع) تا روز قیامت به عنوان یک سرباز جان بر کف به میدان نبرد علیه باطل رفته و هر کجا که لازم باشد هزاران نفر مانند این شهدا پای کار آمده و شیاطین را سرجایشان می‌نشانند.

وی با اشاره به اینکه جوشش خون حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تا روز قیامت روحیه ایثارگری را زنده نگه می‌دارد گفت: اما عده‌ای هم نانجیب هستند، در این بوستان انسانیت هم گل داریم هم خار، اگر عاشق و دوستدار اسلام و شهدا هستیم باید به مردم خدمت کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به گرانی‌های اخیر در حوزه مواد غذایی مانند افزایش قیمت شکر، هویج و اقلام دیگر افزود: معنای این اقدامات بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام بوده و بانیان وضع موجود بدتر از آمریکا هستند و افرادی که راه غلط را در پیش گرفته اند، بدانند باید به خدا و شهدا پاسخگو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه