English

فریدون همتی:

باید تلاش کنیم منشا تحول، کار جهادی و خدمت خالصانه به مردم باشیم

استاندار هرمزگان گفت: همه ما مدیران و مسئولان باید تلاش کنیم که منشا تحول و کار جهادی باشیم.

 باید تلاش کنیم منشا تحول، کار جهادی و خدمت خالصانه به مردم باشیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان میناب در چهارمین روز از هفته دولت، با گرامیداشت این ایام و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر لزوم خدمت خالصانه مسئولان به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: همه ما مدیران و مسئولان باید تلاش کنیم که منشا تحول و کار جهادی باشیم.
همتی عنوان کرد: ایران اسلامی با وجود همه مشکلات از جمله جنگ تحمیلی، تحریم، جنگ اقتصادی و امروز شیوع کرونا، با روحیه فداکاری، ایثارگری و جهادی به پیش رفته و موفق بوده است.
وی بیان داشت: با تاکید بر اینکه با همراهی همه مردم می توان بر مشکلات غلبه کرد، افزود: وزرای دولت سیزدهم با رای اعتماد خوب مجلس شورای اسلامی، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و همه باید در کنار حضرت آیت‌الله رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران و دولت، کمک کنیم تا کارهای خوب و بزرگی در کشور انجام شود.
همتی اذعان داشت: اگر همگام و در کنار یکدیگر حرکت کنیم، نتیجه آن موفقیت بیشتر کشور است و با حرکت در راستای ارزش های انقلاب اسلامی، آینده درخشانی پیش رو خواهیم داشت.
استاندار هرمزگان با اشاره به بهره‌برداری از 65 پروژه با 203 میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان میناب، خاطرنشان کرد: هماهنگی خوبی توسط فرماندار ویژه میناب در این شهرستان ایجاد شده و از همراهی و همکاری امام جمعه میناب، نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و همه آحاد جامعه در این شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.
همتی ضمن تشکر از اقدامات خوب نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان میناب، بیان داشت: همه اقشار باید به تقویت فضای همدلی و همراهی در راستای پیشرفت کمک کنند تا همه از توان و پشتیبانی هم استفاده و سرعت ارائه خدمت به مردم افزایش یابد.
وی ضمن قدردانی از خیران افزود: وجود خیران برای مردم مایه برکت است و کمک‌های خیلی خوبی دارند.
​استاندار هرمزگان عنوان کرد: با تلاش خوب و گسترده در سراسر استان هرمزگان، پروژه‌های مختلف برای خدمت رسانی به مردم، در حال اجرا و تکمیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه