English

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت:

آغاز بهره برداری از ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی در میناب

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت بهره برداری از ۱۴طرح عمرانی در بخش های کشاورزی، انرژی. آموزش و توسعه خدمات روستایی با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان میناب آغاز شد.

آغاز بهره برداری از ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور فرماندار ویژه میناب در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این تعداد طرح ۸۲۲ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال توسط دولت و بخش خصوصی در این شهرستان هزینه شده است.
سلحشور بیان داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح کارخانه تولید خوراک آماده آبزیان در شهرک صنعتیتیاب با سرمایه گذاری ۸۵ میلیارد ریال، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه مقطع متوسطه شهید هاشمی دهو با هزینه ۳۳ میلیارد ریال، طرح‌های برق شرکت برق منطقه ای (پست ۹۵ دستگاه) ۴۰۰ میلیارد ریال و افتتاح طرح های بنیاد مسکن منطقه زهوکی میناب ۳۰۴ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال است.
وی ابراز داشت: در طول هفته دولت ۶۵ طرح عمرانی با هزینه افزون‌ بر ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب به بهره‌برداری می رسد.
فرماندار ویژه میناب اظهارداشت: ۵۹ طرح عمرانی از مجموع طرح‌های یاد شده با سرمایه‌ هزینه شده افزون‌بر یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال و ۶ طرح بخش خصوصی، سرمایه گذاری، تولیدی و خدماتی (اقتصادی) با سرمایه هزینه شده افزون‌بر ۱۹۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی