English

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد:

بهره برداری از ۲۰ پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: در راستای اهداف و برنامه های خود در سال 1400 و همچنین به منظور گرامیداشت هفته دولت، 20 پروژه راه و شهرسازی را با هزینه ای بالغ بر 1500 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

بهره برداری از 20 پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد نظری با اعلام این خبر اظهار داشت: هفته دولت مهمترین مناسبت تقویمی دستگاههای اجرایی و زمان گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 15 هزار شهید دولت بوده و بنابراین این اداره کل با افتتاح 20 پروژه راه و شهرسازی با هزینه ای بالغ بر 1500 میلیارد ریال در حوزه معاونت مهندسی و ساخت، معاونت مسکن و ساختمان و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سهمی در گرامیداشت این هفته دارد.

وی به پروژه های افتتاحی در بخش ساخت و توسعه راهها اشاره و ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح فریدونکنار با 800 متر روگذر و 3 کیلومتر راه دسترسی، اجرای تعریض و بهسازی و آسفالت محور کندوان محدوده مرزن آباد – دزدبن چالوس به طول 2 کیلومتر، تعریض محور آمل – بابل قدیم به طول 2کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه فرعی کیاکلا -بهنمیر به طول 2.5 کیلومتر تنها بخشی از پروژه های افتتاحی این اداره کل در بخش راهسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران به اقدامات این اداره کل در حوزه معاونت مسکن و ساختمان اشاره و تصریح کرد: احداث خانه محله بابل، احداث سالن ورزشی بانوان شهدا محله قائمشهر و در حوزه بازآفرینی نیز احداث ساختمان فرمانداری کلاردشت و همچنین 324 واحد مسکن مهر در 5 شهر این استان از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: همچنین در این ایام 3 دستگاه شتابنگار زلزله در شهرستانهای جویبار، بابل و نوشهر در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با اعتبار 45 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی