English

معاون عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد:

افتتاح ۳۸۸ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۴۷ طرح در هفته دولت در مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: همزمان با هفته دولت 388 طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان با اعتباری بالغ بر 2055 میلیارد تومان در مازندران به بهره‌ برداری می‌رسد.

افتتاح 388 پروژه و آغاز عملیات اجرایی 47 طرح در هفته دولت در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی رازجویان اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 388 طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان با اعتباری بالغ بر 2055 میلیارد تومان در مازندران به بهره‌ برداری می‌رسد و کلنگ 47 پروژه با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد تومان در استان به زمین زده می شود.

وی با بیان اینکه مجموعه هزینه این پروژه ها و طرح ها را 2237 میلیارد تومان است، ادامه داد: پروژه های افتتاحی شامل طرح های اشتغالزای تولیدی و صنعتی را 56 پروژه با هزینه 607 میلیارد تومان و اشتغالزایی 728 نفر پس از بهره برداری است.

معاون عمرانی استاندار مازندران بیان داشت: همچنین در این حوزه، 106 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه 364 میلیارد تومان و اشتغالزایی 2329 نفر در حین اجرا می باشد.

وی یادآور شد: 47 طرح عمرانی، زیرساختی و اقتصادی نیز در مازندران با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی می شود.

رازجویان طرح ها و پروژه های عمران شهری را 30 پروژه با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: 45 پروژه با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان نیز در حوزه عمران روستایی است.

وی اجرای 53 پروژه، اجرای طرح هادی روستایی و مسکن محرومین با اعتبار 55 میلیارد تومان و افتتاح 141 هزارمین واحد طرح ویژه مسکن روستایی و چندین پروژه بهسازی راه روستایی با اعتبار 17.8 میلیارد تومان را از دیگر پروژه های این هفته اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه