English

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی خبر داد:

راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز/ کمک‌های مومنانه به‌صورت محله محور انجام خواهد شد

فرمانده سپاه عاشورا تداوم کمک‌های مومنانه را از دیگر اقدامات جاری سپاه استان برشمرد و گفت: کمک‌های مومنانه به‌صورت محله محور انجام خواهد شد.

 راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز/ کمک‌های مومنانه به‌صورت محله محور انجام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم در جلسه مجازی سپاه استان ها با سردار سلامی اظهارداشت: اقدامات سپاه و بسیج باید به افزایش امید و آرامش مردم منجر شود. 

وی، تداوم کمک‌های مومنانه را از دیگر اقدامات جاری سپاه استان برشمرد و افزود: کمک‌های مومنانه به‌صورت محله محور انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا ابراز کرد: مقابله با کرونا مساله اصلی کشور به تبع آن اولویت اصلی سپاه عاشوراست، از این رو باید طرح شهید سلیمانی تا سطح محلات عمق پیدا کند.

سردار خرم با بیان اینکه بیش از 500 دانشجوی بسیجی در امر واکسیناسیون مشارکت دارند با اعلام آمادگی مشارکت بیشتر در این حوزه و افزایش مراکز واکسیناسیون تبریز از پنج مرکز به 11 مرکز افزود: مراکز جدید با همت جمعی مسئولان ذی‌ربط تجهیز شده و فعالیت خود را آغازکرده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز خبر داد و گفت: گروه‌های موتوری آمران سلامت نیز در تبریز و شهرستان‌ها راه‌اندازی شده که این گروه‌ها علاوه بر خدمات‌رسانی و تامین نیاز مبتلایان به کرونا، ترویج و فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه