English

استاندار آذربایجان شرقی:

یک هزار و ۱۷۹ پروژه در آذربایجان شرقی در هفته دولت افتتاح می شود/هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و 179 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با هزینه 3400 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان افتتاح می شود.

یک هزار و 179 پروژه در آذربایجان شرقی در هفته دولت افتتاح می شود/هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: در بخش صنعت 128 طرح صنعتی و سرمایه گذاری با هزینه 2256 میلیارد تومان و 15 طرح عمرانی با هزینه کرد 54 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز 48 طرح با اعتبار 129 میلیارد تومان آماده افتتاح شده که از این تعداد 20 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری است.
 
استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در بخش برق 365 طرح با 366 میلیارد تومان هزینه ، ارتباطات و فناوری 129 طرح با اعتبار 145 میلیارد تومان، آموزش و پرورش 46 طرح با هزینه کرد 39 میلیارد تومان و آب و فاضلاب 20 طرح با اعتبار 76 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
 
وی گفت: 4 طرح در بخش بهزیستی و بهداشت و درمان با 15 میلیارد تومان هزینه، 19 طرح راه 82 میلیارد تومان، 43 طرح در بخش عمران شهری با 133 میلیارد تومان و 190 طرح در بخش عمران روستایی با 29 میلیارد تومان افتتاح می شود.
 
استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این هفته یک طرح در حوزه نفت با اعتبار 65 میلیارد تومان و سه طرح حفاظت و کنترل خاک با هزینه یک میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
وی اظهار کرد: در حوزه میراث فرهنگی نیز یک پروژه عمرانی با اعتبار 5 میلیارد تومان و 6 طرح صنعتی و سرمایه گذاری با هزینه کرد 5 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
 
پورمحمدی افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افتتاح پروژه‌ها در سطح استان تا حد امکان از طریق ویدئوکنفرانس انجام خواهد شد.
 
وی همچنین هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم دانست و از رسانه‌های استان خواست تا در این هفته، امکان ارائه گزارش اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های دولتی در خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات جامعه را فراهم کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه