English

محسن رهنمایی:

واکسیناسیون بیش از چهار هزار پاکبان مشهدی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: خوشبختانه با شروع دور جدید تخصیص واکسن به پاکبانان شهرداری مشهد عملیات واکسیناسیون با سرعت بیشتری در حال انجام است.

واکسیناسیون بیش از چهار هزار پاکبان مشهدی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اعلام کرد: واکسیناسیون بیش از ۴ هزار پاکبان مشهدی شاغل در مناطق ۱۳ گانه، با همکاری مرکز پزشکی شهرداری مشهد.

محسن رهنمایی در ادامه این خبر افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، همواره پاکبانان به دلیل فعالیت شبانه روزی و حضور در محیط‌های شهری پرخطر یکی از اقشار بسیار آسیب پذیر در مقابل این بیماری بودند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد همچنین اظهار کرد: به همین منظور ابتدای امسال سهمیه محدودی از واکسن کرونا به پاکبانان مشهدی اختصاص پیدا کرد و در فاز اول حدود ۲۰۰۰ نفر از پاکبانان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و مسن‌تر نسبت به دیگران، واکسینه شدند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با شروع دور جدید تخصیص واکسن به پاکبانان شهرداری مشهد عملیات واکسیناسیون با سرعت بیشتری در حال انجام است و تا کنون در مجموع بیش از ۴ هزار نفر از پاکبانان نسبت به بیماری کرونا واکسینه شده اند.

رهنمایی در خاتمه تصریح کرد: از کل تعداد پاکبان‌های واکسینه شده، بیش از ۲ هزار نفر به طور کامل هر ۲ دوز واکسن را دریافت کرده اند و پیش بینی می‌شود با تامین واکسن طی روز‌های آتی در مجموع بالغ بر ۶ هزار نفر از نیرو‌های کارگری خدمات شهری واکسینه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه