English

جلیل تراهی خبر داد؛

تقویت صنایع دستی و بومی هرمزگان در بخش رویدر

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از طرح‌های اشتغال و همچنین وضعیت مردم دوردست بخش رویدر شهرستان بندرخمیر بازدید کردند.

تقویت صنایع دستی و بومی هرمزگان در بخش رویدر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با حضور در بخش رویدر شهرستان بندرخمیر از طرح‌های اشتغال این منطقه بازدید و پس از دیدار چهره به چهره با خانواده های ایتام، با بخشدار و معتمدان منطقه در نشستی مشترک به گفت‌وگو پرداخت.
تراهی در نشست به موضوع اهمیت اشتغال زایی در رونق منطقه اشاره و گفت: از آنجایی که بخش زیادی از جامعه مددجویی کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند لذا اولویت داریم مشاغل خانگی در بخش رویدر را با تقویت صنایع دستی و بومی را توسعه دهیم.
وی تصریح کرد: همچنین کمیته امداد با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و بخشدار رویدار به ایجاد کارگاه های آموزشی جهت افزایش مهارت فنی و همچنین انگیزه کار برای نیازمندان دراین بخش هستیم.
محبوب دریا، بخشدار رویدر در این نشست ضمن قدردانی از نگاه ویژه مدیرکل کمیته امداد استان به اشتغال نیازمندان، خدمات شایسته این نهاد را قابل تقدیر دانست.
لازم بذکر است جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در دیدار با خانواده های ایتام در روستاهای روستای بناب، رودبار، پرنیمه، کهورستان، شیب روان، چاه ماخور، کیشی و شهر رویدر به مساعدت ویژه در جهت کمک به تامین برخی لوازم اساسی، تامین هزینه درمانی، تعمیر مسکن و احداث سرویس بهداشتی مددجویان و همچنین توسط خیر نیز هدایای نقدی بن‌کارت 500 هزار تومانی به این خانواده‌ها اهدا شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی