English

عبدالله جمادی پور در گفتگوی اختصاصی با موج عنوان کرد؛

مدیر بودن مهمترین معیار انتخاب شهردار آینده میناب

عضو شورای شهر میناب گفت: من اعتقادی به این موضوع ندارم که شهردار باید فنی باشد، بلکه توانمندی در مدیریت اصلی ترین معیار انتخاب شهردار است.

مدیر بودن مهمترین معیار انتخاب شهردار آینده میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالله جمادی پور عضو شورای شهر میناب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج در رابطه با روند بررسی و انتخاب شهردار آینده این شهر، عنوان کرد: روال کار این است که شورای اسلامی شهر چندین گزینه را برای انتخاب شهردار مورد بررسی قرار می دهد و افراد واجد شرایط  وارد صحن شورا خواهند شد. 

وی با بیان اینکه در صحن شورا توانمندی افراد بررسی خواهد شد، افزود: یک شهردار شایسته باید دارای معیار هایی از قبیل روابط عمومی بالا در ارتباط گیری با مردم و مسئولان، توانمند در گرفتن اعتبارات در سطح استانی و کشوری، درایت مند در استفاده از ظرفیت نخبگان و توانمند در جذب و استفاده از سرمایه گذاران بومی به‌صورت بهینه در جهت پیشبرد توسعه شهری، بوده تا بتواند سکاندار خوبی برای شهر باشد. 

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب شهردار داشتن توانمندی در مدیریت است، تاکید کرد: شهردار باید دارای تخصص لازم و ویژه ای در حوزه مدیریت باشد، در مجموعه شهرداری  دوایر و بخش های  مختلفی شامل فنی، امور ساختمانی، مبلمان شهری وجود دارد که همه این دوایر می توانند به شهردار آینده میناب کمک کنند.

عضو شورای شهر میناب عنوان کرد: من اعتقادی به این موضوع ندارم که شهردار باید فنی باشد، بلکه باید مدیر باشد، یک مدیر می تواند در کنار خود از مشاوران مجموعه و خارج از مجموعه شهرداری استفاده کرده و امورات را به بهترین نحو پیش ببرد. 

جمادی پور با بیان اینکه اعتقاده من بیشتر به مدیر بودن شهردار تا متخصص بودن، است، افزود: از دیدگاه من متخصص بودن شهردار در اولویت دوم قرار دارد، زمانی که شخصی مدیر باشد می تواند در کنار خود از تخصص دیگران برای پیشرفت شهر  استفاده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه