English

جواد خزاعی:

آغاز بکار یک واحد تولید اکسیژن مایع با توان روزانه ۷۰۰ کپسول ۴۰ لیتری در مشهد

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۴ کارخانه تولید اکسیژن طبی در خراسان رضوی فعال است که از این تعداد چهار کارخانه در مشهد مستقر است.

آغاز بکار یک واحد تولید اکسیژن مایع با توان روزانه ۷۰۰ کپسول ۴۰ لیتری در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد خزاعی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اعلام کرد: آغاز بکار یک واحد تولید اکسیژن مایع در جاده فریمان به مشهد که ماشین‌آلات این واحد تولیدی نصب‌شده است و از ابتدای هفته آینده برای تولید اکسیژن مایع وارد مدار تولید می‌شود.

جواد خزاعی در ادامه این خبر گفت: یک واحد تولید اکسیژن مایع در جاده فریمان به مشهد با نصب ماشین‌آلات، از ابتدای هفته آینده برای تولید اکسیژن مایع وارد مدار تولید می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: این واحد تولیدی توانایی تأمین روزانه ۷۰۰ کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی را دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ کارخانه تولید اکسیژن طبی در خراسان رضوی فعال است که از این تعداد چهار کارخانه در مشهد مستقر است.

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه ۵۶ هزار لیتر اکسیژن در کارخانه‌های این استان تولید و تحویل به مراکز درمانی می‌شود که به دلیل افزایش تعداد بیماران کرونایی، تولیدکنندگان از تأمین اکسیژن موردنیاز استان بازمانده‌اند.

خزاعی در خاتمه اضافه کرد: هفته گذشته با هماهنگی استاندار خراسان رضوی و رایزنی با استان‌های غرب و جنوب کشور روزانه ۲۰ تن اکسیژن مایع برای تأمین ماده اولیه واحدهای تولید اکسیژن طبی موردنیاز بیماران کرونایی به این استان وارد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه