English

مراکز مهارت آموزی به حمایت های مالی کم بهره نیاز دارند/ مهارت آموزی تجربه کافی برای کارآفرینی

مراکز مهارت آموزی به حمایت های مالی کم بهره نیاز دارند تا برای آموزش مهارت های لازم به مهارت آموزان که تجربه کافی برای اره اندازی یک واحد تولیدی را فراهم می کند،فعالیت کنند.

مراکز مهارت آموزی به حمایت های مالی کم بهره نیاز دارند/ مهارت آموزی  تجربه کافی برای کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدحسین خالقی زاده مدیر یک مرکز مهارت آموزی در یزد، گفت: کارشناسان با گذراندن دوره مهارت آموزی تجربه کافی برای راه اندازی واحد تولیدی را به دست می آورند.

خالقی زاده گفت: درباره نوع فعالیت این مرکز به عنوان یکی از مراکز موفق مهارت آموزی در استان یزد، گفت: مرکز غیر دولتی مهارت آموزی خالقی زاده در زمینه نسخه نویسی، مشاوره و فروشندگی سم، بذر و کود کشاورزی فعالیت دارد

مدیر یک مرکز مهارت آموزی در یزد تسهیل صدور و تمدید پروانه های مورد نیاز مرکز و تمدید رایگان پروانه بهره برداری مرکز را یکی از انتظارات مراکز مهارت آموزی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی عنوان کرد.

مدیر این مرکز افزود: این مجموعه با هدف ارتقا سطح زیر کشت گلخانه ای و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی از طریق مشاوره به گلخانه داران و کشاورزان با تعداد سه کارشناس خدمت رسانی می کند.

وی ارتقای توانمندی کارشناسان با شرکت در دوره های مهارت آموزی را ضروری دانست و اظهار داشت: دوره های مهارت آموزی باعث افزایش مهارت فارغ التحصیلان و افرادی که قصد فعالیت در مشاغل کشاورزی را دارند، می شود و کارشناسان با گذراندن دوره مهارت آموزی تجربه کافی به دست می آورند.

خالقی زاده ظرفیت این مرکز برای مهارت آموزی را سه نفر عنوان کرد و به نحوه همکاری این مرکز مهارت آموزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و انتظارات مرکز از مهارت آموزان اشاره کرد و افزود: مهارت آموزان باید طبق برنامه آموزشی تعیین شده توسط مرکز مهارت آموزی عمل کنند تا تجربه کافی را بدست آورند همچنین در زمینه انتظارات مرکز از سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد تسهیل صدور و تمدید پروانه های مورد نیاز مرکز، مشارکت دادن مرکز در تصمیم گیری برنامه های آموزشی مهارت محور و معرفی برای دریافت تسهیلات کم بهره می تواند بهترین همکاری با مراکز مهارت آموزی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه