English

محمود امانی بنی:

پرواز‌های فرودگاه بین المللی مشهد ۶۹ درصد کاهش پیدا کرد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی عنوان کرد: فردگاه هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شد.

پرواز‌های فرودگاه بین المللی مشهد ۶۹ درصد کاهش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی اعلام کرد: دیروز ۲ هزار و ١٨٥ مسافر با ٢٣ پرواز داخلی وارد فرودگاه مشهد شدند که این رقم ٦٩ درصد نسبت به مدت مشابه ماه قبل کاهش یافته است.

محمود امانی بنی همچنین در مورد این کاهش پرواز در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد اضافه کرد: روز گذشته هزار و ٨٨٠ مسافر نیز از طریق ٢٠ پرواز فرودگاه مشهد به شهر‌های مختلف کشور منتقل شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: ٢٤٢ مسافر نیز دیروز از طریق پنج پرواز خارجی وارد مشهد شدند که از لحاظ تعداد مسافر ٨٠ درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشته است و ٤٤٢ مسافر نیز روز گذشته با پنج پرواز از کشور خارج شدند.

امانی در خاتمه تصریح کرد: فردگاه هاشمی نژاد مشهد، با گستره ۵۴۰ هکتاری، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا در خراسان رضوی به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه