English

مهدی قلیان اول:

حدود ۲ سوم شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم اکنون تعداد بستری‌شدگان روزانه ناشی از کرونا در این استان حدود ۲۰۰ نفر است و همچنین روند نزولی شیوع کرونا با شیب کند در خراسان رضوی مشهود است.

حدود ۲ سوم شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان اول معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: در حال حاضر ۹ شهرستان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند که این شهرستانها بیشترین جمعیت استان را در خود جای داده‌اند.

مهدی قلیان در ادامه افزود: هم اکنون شهرستان‌های نیشابور، درگز، قوچان، مشهد، بینالود، تربت‌حیدریه، کاشمر، سبزوار و گناباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: حدود ۲ سوم شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند اما این شهرستان‌ها جمعیت کمتری را در خود جای داده‌اند.

وی گفت: شهرستانهایی نظیر کلات، سرخس، تربت‌جام، باخرز، تایباد، خواف، رشتخوار، مه‌ولات، بجستان، خلیل آباد، بردسکن، جغتای، داورزن، جوین، خوشاب و فیروزه در وضعیت زرد کرونایی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به روند نزولی شیوع کرونا در خراسان رضوی با شیب کند در استان تصریح کرد: هم اکنون تعداد بستری‌شدگان روزانه ناشی از کرونا در این استان حدود ۲۰۰ نفر است.

قلیان در خاتمه خاطر نشان کرد: تعداد کل بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی نیز به کمتر از هزار نفر کاهش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه