English

رئیس کمیته امداد آمل خبر داد:

۶۰ هزار پرس غذای نذری طرح اطعام حسینی در آمل توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام آمل گففت: حدود 60 هزار پرس غذای نذری و حدود 4 هزار بسته معیشتی میان مددجویان و نیازمندان شهرستان آمل توزیع شده است.

60 هزار پرس غذای نذری طرح اطعام حسینی در آمل توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، همزمان با روز عاشورا از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری شهرستان آمل حدود 60 هزار پرس غذای نذری و حدود 4 هزار بسته معیشتی میان مددجویان این نهاد و نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

این بسته‌های معیشتی و غذا‌های نذری با عنوان طرح «احسان حسینی، اطعام حسینی» با کمک اداره اوقاف و امور خیریه، هیأت امنای مساجد و تکایا و همچنین کمک خیرین و مراکز نیکوکاری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تهیه و بین نیازمندان آمل توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل در حاشیه توزیع غذا‌های نذری این طرح در مسجد پنج تن آل عبا اظهار داشت: این طرح همزمان با شروع ماه محرم اجرا شد و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

حبیب الله قلی پور ادامه داد: پیش بینی می‌شود همه خانوار‌های زیر پوشش تا پایان این طرح‌ها از مساعدت نیکوکاران بهره‌مند شوند.

وی مهم‌ترین هدف اجرای طرح «احسان حسینی، اطعام حسینی» را ترویج فرهنگ احسان و اطعام خانوار‌های نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی دانست و تصریح کرد: در راستای طرح اطعام حسینی به صورت نمادین در تاسوعا و عاشورا حسینی با نام قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل(ع) و سیدالشهدا(ع)، حدود 20 هزار پرس غذای گرم با همت مراکز نیکوکاری و هیات امنای مساجد و تکایا شهرستان آمل پخت و بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل افزود: مردم مؤمن و نیکوکاری که هر ساله سفره‌های نذری برپا می‌کردند با توجه به شرایط کرونایی که امکان پهن کردن سفره‌های نذری در منزل خود را نداشتند، هم همراه با اجرای طرح اطعام حسینی شهرستان نذورات خود را تحویل این نهاد دادند که با رعایت پروتکل‌های غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

وی بیان داشت: مردم نیک اندیش، عاشورایی و هیأت‌های عزاداری شهرستان در طرح اطعام و احسان حسینی در طول ماه‌های محرم و صفر می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان به منظور کمک به نیازمندان قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه