English

اهدای نشان عالی مدیر ارزش‌آفرین به سعید بزرگی

در اجلاس سراسری مدیران ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب و کار کشور، از مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان مدیر ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب و کار تقدیر به عمل آمد.

اهدای نشان عالی مدیر ارزش‌آفرین به سعید بزرگی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اجلاس سراسری مدیران ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب و کار کشور با حضور جمعی از مدیران کشوری از جمله «زهرا اربابی» معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه، «سعید عمرانی» معاون قضایی دادستان کل کشور، «عباس تابش» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و گروهی از مدیران نمونه کشوری برگزار و مسائل مهمی در زمینه‌ی ارزش‌آفرینی در حوزه مدیریتی و توجه به آن مورد بحث قرار گرفت.
گفتنی است در پایان این اجلاس از مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان مدیر ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب و کار در کشور تقدیر شد و برگزار کنندگان این اجلاس نشان عالی مدیر ارزش‌آفرین را به سعید بزرگی مدیرعامل این شرکت اهدا کردند.
شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان تنها تولیدکننده‌ی بریکت گرم ایران با‌ ظرفیت نهایی 5/4 میلیون تن آهن اسفنجی و 5/4 میلیون تن بیلت و اسلب در منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در 20 کیلومتری غرب بندرعباس در حال فعالیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه