English

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد؛

رونمایی از ۱۴ طرح در ۴ ماه

14 طرح سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در 4 ماه نخست امسال رونمایی شد.

رونمایی از 14 طرح در 4 ماه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد در 4 ماه نخست امسال 14 طرح را رونمایی کرد که در ادامه با این طرح ها و هزینه های آنها آشنا می شویم.

طرح نورپردازی دروازه قرآن یزد با هزینه 350 میلیون تومان، اجرای زیبا سازی و نورپردازی جداره زیرگذر امام علی(ع) و حجاب با هزینه600 میلیون تومان و زیباسازی جداره زیر گذر ابوذر از اقدامات مهم در 4 ماه ابتدایی سال 1400 بود.

همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد طراحی، ساخت و اجرای المان کتاب در میدان کتاب را با هزینه 300 میلیون تومان در این مدت به اتمام رساند و المان گیلاس در پارک کوهستان یزد را با 100 میلیون تومان، طراحی، ساخت و نصب تندیس وحشی بافقی با 200 میلیون تومان و فضای سبز بوستان تازه احداث باد و سایه را با هزینه 400میلیون تومان ایجاد کرد.

گفتنی است: اجرای کامل روشنایی بوستان شهدا برای بهینه سازی مصرف انرژی با هزینه 400 میلیون تومان، انجام مطالعات زوم بندی بافت تاریخی و تابلوهای ویژه راهنمای مسیر با هزینه 50 میلیون تومان، ممیزی و نصب تابلوی معابر محلات(صدرآباد، پردیسان و حسن آباد) با هزینه 300 میلیون تومان، طراحی و اجرای میادین تمدن، حضرت خدیجه(س) و میدان علقمه با همکاری شهرداری های مناطق با هزینه 600 میلیون تومان به اتمام رسید.

همچنین طراحی و اجرای اولین توربین بادی _خورشیدی در بوستان باد و سایه با هزینه یک میلیارد تومان، آغاز طرح پلاک گذاری باغات داخل محدوده شهر و بارگذاری کد نوسازی باغات با 50 میلیون تومان، ساماندهی میدان فتح المبین و اهتزاز پرچم یا علی(ع) در ابتدای ورودی تیپ الغدیر یزد با هزینه یک میلیارد تومان، توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد به انجام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه