English

سرهنگ محمود پارسافر:

کشف ۲۲ دستگاه غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال در سرخس

فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی عنوان کرد: به شدت با هرگونه اقدامات غیرقانونی برخورد خواهیم کرد و در این راستا و در مناطق مرزی در پی اخبار واصله مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه تولید ارز دیجیتال این عملیات انجام پذیرفت.

کشف ۲۲ دستگاه غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال در سرخس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ محمود پارسافر فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی اعلام کرد: کشف ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان مرزی سرخس خبر داد.

سرهنگ محمود پارسافر در ادامه خبر گفت: در راستای برخورد با هرگونه اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی در پی اخبار واصله مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه تولید ارز دیجیتال ، موضوع در دستور کار عملیاتی مرزبانان هنگ مرزی سرخس قرار گرفت.

جانشین مرزبانی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وارد محل شده و تعداد ۲۲ دستگاه ماینر که در حال استخراج ارز دیجیتال با استفاده از برق شهری به صورت غیرقانونی بود را کشف که ارزش ریالی آن توسط کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: محل کاملاً بررسی شد و منجر به کشف تعداد ۲۲ دستگاه ماینر به همراه متعلقات آن توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، بنابراین به جهت عدم حضور متهم اصلی هماهنگی‌های لازم جهت دستگیری وی انجام شده است.

پارسافر در خاتمه اظهار کرد: به شدت با هرگونه اقدامات غیرقانونی برخورد خواهیم کرد و اجازه سوء استفاده از بیت المال را به احدی نخواهیم داد و از مردم عزیز کشور تقاضا داریم تا افراد متخلف را معرفی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه