English

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فریدونشهر خبر داد:

دستگیری ۳ متخلف شکار پرنده سهره طلایی در فریدونشهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فریدونشهر از دستگیری 3 متخلف شکار زنده‌گیری ۲۶ قطعه پرنده سهره طلایی در شهرستان فریدونشهر خبر داد.

دستگیری 3 متخلف شکار پرنده سهره طلایی در  فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد میکلانی اظهار داشت: 3 متخلف شکار  که برخلاف مقررات اقدام به زنده گیری ۲۶ سهره طلایی کرده بودند با همکاری نیروی انتظامی فریدونشهر(پاسگاه اسلام‌آباد) شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از متخلفان شکار   ادوات شکار شامل قفس، طناب، تور و سایر موارد کشف شد، گفت: آنها به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فریدونشهر با بیان اینکه زنده‌گیری حیات وحش و پرندگان وحشی جرم محسوب می‌شود و مستوجب مجازات است، از شهروندان خواست: تا هرگونه موارد تخلف مربوط به شکار، زنده گیری و نگهداری غیرمجاز پرندگان وحشی و شکاری و سایر گونه‌های حیات وحش را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

گفتنی است؛سهره‌ از پرندگان دانه‌خوار و حشره‌خوار با منقار کوتاه، مخروطی و قوی و پر و بال رنگارنگ است که بصورت دسته‌جمعی زندگی می‌کند. گونه طلایی‌اش بدلیل برخورداری از صدای آهنگین و سیمایی زیبا، مورد توجه متخلفان حیات وحش بوده و بعد از زنده گیری برای نگهداری در قفس به فروش می‌رسد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه