English

مرکز خدمات حوزه‌ علمیه قم برای کمک به بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرد

مرکز خدمات حوزه‌ علمیه قم با صدور پیامی برای کمک به بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرد.

مرکز خدمات حوزه‌ علمیه قم برای کمک به بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرد

به گزاشر خبرگزاری موج قم، متن پیام مرکز خدمات حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

طلاب و روحانیون جهادی از ابتدای شیوع کرونا در عرصه‌های مختلفی همچون حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان، آرامش بخشی به بیماران، تغسیل و تدفین متوفیان و ضد عفونی معابر عمومی، تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت شریف ایران اسلامی انجام دادند، همانطور که در تمامی بحران‌ها از جمله سیل و زلزله پیشگام کمک‌رسانی به آسیب دیدگان بوده‌اند.

پیام افزوده است: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز به عنوان نهاد خدمت رسان به طلاب و روحانیون از ابتدای شیوع کرونا همگام با دیگر نهادهای خدمت رسان در کشور برای مقابله با این ویروس منحوس تمامی ظرفیت‌های خود را به کار گرفت و آمادگی خود را در تمامی استان‌های کشور برای همیاری با کادر درمان به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد.

مرکز خدمات حوزه علمیه قم اضافه کرده است: هم‌اکنون که متاسفانه در پیک پنجم کرونا در کشور قرار داریم، همان‌طور که رهبر عزیزمان فرمودند مقابله با این بیماری مسئله اول و فوری کشور است و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه وظیفه خود می‌داند در لبیک به منویات مقام معظم رهبری تمام ظرفیت‌های خود را برای مقابله با این ویروس به کار گیرد.

پیام حاکی است: در این شرایط خاص، همکاری و همیاری خود را با وزارت بهداشت و مجموعه خدوم آن، برای مقابله با این بیماری و بازگشت آرامش ذهنی و روانی به مردم عزیزمان، اعلام می‌داریم.

این پیام ادامه یافته است: امیدواریم هم‌وطنان شریف با توکل به پروردگار متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و رعایت توصیه‌های متخصصان و مسئولان ذی‌ربط هرچه زودتر بر این مشکل فائق آیند و پرونده درخشان دیگری در خدمت و همدلی و عبور پیروزمندانه از مشکلات برای کشور عزیزمان رقم بخورد.

مرکز خدمات حوزه علمیه قم در پایان پیام آورده است: از تلاش و مجاهدت طاقت فرسای مدافعان سلامت برای حفظ سلامت ملت رشید ایران و مبارزه با شیوع ویروس کرونا قدردانی می‌کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه