English

نیروی انتظامی با جدیت محدودیت هارا کنترل کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مسافران تا ساعت 12 امروز یکشنبه فرصت دارند از استان خارج شوند.

نیروی انتظامی با جدیت محدودیت هارا کنترل کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدابراهیم زارعی روز یکشنبه در گفت وگو با رسانه های استان با بیان اینکه از ساعت 13 امروز ممنوعیت تردد در استان اعمال می‌شود، اظهار داشت: از مسافران درخواست می‌شود هرچه سریعتر و تا ساعت 12 روز یکشنبه از استان خارج شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: مجوزهای قبلی تردد در محورهای استان هیچ ارزشی ندارد و مردم از تردد بین استانی خودداری کننند، ضمن اینکه نیروی انتظامی نیز باید با جدیت محدودیت ها را کنترل کند.

 وی با بیان اینکه از روز دوشنبه تمام بانک‌ها، ادارات(غیر از ادارات خدمات رسان) و مراکز نظامی و انتظامی تعطیل است، افزود: اصناف غیر از مشاغل گروه یک(مانند داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، نانوایی و مراکز تهیه مواد غذایی) از دوشنبه 25 تا روز شنبه 30 مرداد تعطیل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: رستوران‌ها، تالارها، پاساژها و مراکز خرید نیز در این مدت اجازه فعالیت ندارند، لذا از کسبه و بازاریان درخواست داریم این ممنوعیتها را رعایت کنند.

زارعی به تعطیلی مراکز ورزشی و تفریحی نیز اشاره کرد و تاکید کرد: هر گونه تجمع در فضای بسته و عزاداری و دسته روی در خیابان ها نیز ممنوع است.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌ها هنگام تجمع در فضای باز تاکید کرد و گفت: مردم نیز همانند گذشته نسبت به رعایت پروتکل ها اهتمام داشته و از حضور در دورهمی‌ها، شب نشینی و تجمع خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه