English

علیرضا محمدی کرجی ران خبر داد؛

۸۱ مجوز بهره‌برداری تاسیسات دریایی هرمزگان در شرف صدور

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام حدود 12000 کیلومتر هیدروگرافی با مقیاس 1:1000 در۱۶ بندر و جزایر استان و پیگیری 81 فقره پرونده صدور مجوز بهره برداری خبرداد.

۸۱ مجوز بهره‌برداری تاسیسات دریایی هرمزگان در شرف صدور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی ران مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه مهندسی سواحل و بنادراستان هرمزگان از ابتدای سال جاری تا نیمه مردادماه اظهار داشت: اهم این  اقدامات  نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری، پیگیری پروندها مربوط به ساخت و سازها و همچنین تداوم عملیاتهای هیدروگرافی در سرزمین اصلی و جزایر استان بوده است.
محمدی کرجی ران عنوان کرد: در بخش نظارتی  بررسی و نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری از بزرگترین ترمینال نفت خام کوه مبارک (شهرستان جاسک)  ونیز  نظارت بر احداث کانال های آبگیر مزارع پرورش میگو در جزیره قشم بوده است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نظارت بر ساخت و صدور مجوز بهره برداری تاسیسات دریایی شرکت سوخت رسانی ستاره قشم واقع در روستای سلخ این جزیره را از دیگر اقدام مهم در حوزه نظارتی عنوان کرد و افزود: یکی ازموارد بسیار حاضر اهمیت و مورد توجه ؛ پیگیری ۸۱ پرونده و چک لیست برای صدور  مجوز بهره برداری است که این امر  نیز با تدوین یک برنامه نظام مند ومشارکت دستگاههای ذیربط در دست انجام است.
محمدی کرجی ران به انجام حدود 12000  کیلومتر هیدروگرافی در مقیاس 1:1000 نیز اشاره ای داشت و تصریح کرد: این مقدار هیدروگرافی انجام شده  ۱۶ بندر در سرزمین اصلی و جزایر استان را در بر گرفته که با سیستمهای تک پرتوی و چند پرتوی به  اجرا در آمد.
به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تدوین راهبری جهت اتمام‌ مطالعات فاز ۲ طرح جامع مجتمع بندری شهید رجایی و اخذ مصوبه از هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی و ابلاغ به تمام ذی نفعان در حوزه دریایی و بندری هرمزگان دیگر اقدامی است که در اداره مهندسی سواحل و بنادر استان به انجام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه