English

علیرضا محمدی کرجی ران:

کشتی حامل نهاده‌های دامی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی سومین فروند کشتی نهادههای دامی حامل 55 هزار تن سویا در بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: یک فروند کشتی دیگر با ظرفیت 66 هزار تن ذرت نیز طی هفته آینده در این بندر پهلو خواهد گرفت.

کشتی حامل نهاده‌های دامی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی ران مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه علاوه بر کشتی های حامل کالاهای اساسی، از ابتدای سال تاکنون 3 فروند کشتی ویژه نهاده های دامی در بندر شهید رجایی پهلو دهی شده است اظهار داشت: کشتی اول حامل 66 هزار تن جو، دومین کشتی نیز با ظرفیت 66 هزار تن ذرت و با احتساب کشتی که عصر روزگذشته 19 مردادماه  پهلو دهی و حامل 55 هزار تن سویا دیگر است مجموع کشتی های نهاده های دامی به 3 فروند رسید.
محمدی کرجی ران اذعان داشت: کشتی چهارم نیز حامل 66 هزار تن ذرت در لنگرگاه بندرعباس مستقر است که با سپری شدن  فرآیند اسنادی و الزامات بهداشتی طی هفته آینده دراین بندر پهلو خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه  6 پست اسکله با عمق 14 متر ویژه کشتی های حامل کالاهای اساسی  در نظر گرفته شده است تاکید کرد: کشتی های حامل کالاهای اساسی و نهاده های دامی و کشاورزی در اولویت تخلیه و تخصیص تجهیزات بندری قرار دارند.
محمدی کرجی ران خاطرنشان کرد: از مجموع انبارهای مسقف موجود در این بندر 90 درصد به کالاهای یاد شده تخصیص داده شده که 4 باب آن ویژه انبارش نهاده های دامی و 11 باب دیگر برای نگهداری کالاهای خوراکی در نظر گرفته شده است.
​به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تخلیه کالاهای اساسی با دو رویه حمل یکسره و حمل مستقیم به انبارها انجام می شود و برای تسهیل در حمل کالاها از ظرفیت حمل و نقل ریلی و جاده ای بصورت همزمان استفاده می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی