English

کسب رتبه «شایسته تقدیر» ویژه امور فرهنگی دینی آبفای اصفهان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز

دفتر امور فرهنگی و دینی آبفای استان اصفهان (« رتبه شایسته تقدیر ویژه » سال 1399 در بین دستگاه های اجرایی استان را به دلیل تلاش در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز به خود اختصاص داد.

کسب رتبه «شایسته تقدیر» ویژه امور فرهنگی دینی آبفای اصفهان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بر اساس نظر هیئت داوران و ارزیابی انجام شده توسط ستاد اقامه نماز در سال 1399در مورد برنامه ها و عملکرد ادارات استان در توسعه فرهنگ نماز ، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با کسب 100 امتیاز  عنوان ((شایسته  تقدیر ویژه)) را به خود اختصاص داد.

ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاوراستاندار با ارسال لوح تقدیر  ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته ، کسب این توفیق را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تلاش های به عمل آمده ، مقبول درگاه الهی واقع شده و ذخیره روزی باشد که جز عمل صالح هیچ مدال و عنوانی ، کارایی ندارد.

مدیر دفتر امور فرهنگی و دینی آبفای استان اصفهان هم با اشاره به کسب این موفقیت اظهار داشت:  درجامعه اسلامی باید نهایت تلاش در  اجرای دستورات  اسلام انجام گیرد  و پاداش اخروی بهترین تقدیر است.

سید اکبر هاشمی گفت: کسب این توفیق مدیون توجه و تلاش مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در جهت اقامه نماز و  شعائر دینی است.

آبفا نماز (1)

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی