English

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی:

آستان قدس رضوی، برای تامین نیازهای فوری بیمارستان‌ها وارد عمل شد

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: برای کمک به خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها دستور تعطیلی مهمانسرا را صادر کردم، زیرا توزیع غذای حضرتی و بسته‌های تبرکی واجب نیست، اما حفظ جان مردم واجب است.

آستان قدس رضوی، برای تامین نیازهای فوری بیمارستان‌ها وارد عمل شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: از ابتدای آغاز کرونا این آستان مقدس حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان اختصاص داده است.

حجت الاسلام مروی این سخنان را در مراسم اهدای تجهیزات پزشکی آستان قدس به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد و افزود: در جلسه چند هفته گذشته با رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حرم مطهر رضوی، نیاز‌های ضروری بیمارستان‌های مشهد مطرح شد، بنده گفتم هر نیاز فوری که بیمارستان‌ها برای نجات جان مردم دارند را آستان قدس به میزان توان تأمین خواهد کرد

تولیت آستان قدس رضوی همچنین افزود: اگر منابعش موجود نباشد از منابع دیگری که جزو کار‌های مستحبی است؛ به این مهم اختصاص می‌دهیم، زیرا نجات جان انسان‌ها واجب است.

وی همچنین ادامه داد: برای کمک به خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها دستور تعطیلی مهمانسرا را صادر کردم، زیرا توزیع غذای حضرتی و بسته‌های تبرکی واجب نیست، اما حفظ جان مردم واجب است.

حجت الاسلام در خاتمه اظهار کرد: با تشکر از شرکت داروسازی ثامن وابسته به آستان قدس برای افزایش ۴۰ درصدی میزان تولید سرم، از این شرکت می‌خواهم بازهم برای افزایش میزان تولید سرم تلاش کند، در شرایط موجود به هیچ عنوان نباید نگاه تجاری، سوداگری و درآمدی برای رفع نیاز‌های پزشکی جامعه وجود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه