English

دریادار علیرضا تنگسیری خبر داد؛

بکارگیری تمام ظرفیت‌های بخش درمانی سپاه برای بیماران کرونایی

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در بازدید از روند خدمت رسانی بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران شش بیمارستان در کشور برای بیماران کرونایی در نظر گرفته است.

بکارگیری تمام ظرفیت‌های بخش درمانی سپاه برای بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در بازدید از روند خدمت رسانی بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران شش بیمارستان در کشور برای بیماران کرونایی در نظر گرفته است.
تنگسیری اظهار داشت: اکنون بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس با ۱۰۰ تخت و ۵۰ تخت در بیمارستان صحرایی شهید فاطمی، بیمارستان چالوس با بیست تخت، بیمارستان مسلمین شیراز با ۱۰۰ تخت، بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک و بیمارستان قائم بوشهر هر کدام با ۴۰ تخت در حال خدمات رسانی هستند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در مرکز بهداری جنوب هم ۵ بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی راه اندازی شده است و در صورت نیاز در شهرستان جاسک هم بیمارستان صحرایی راه اندازی می‌شود.
سردار علیرضا تنگسیری گفت: اکنون بیمارستان صحرایی شهید فاطمی بندرعباس دارای ۵۰ تخت سرپایی و ۵۰ تخت بستری است.
وی افزود: به طور میانگین روزانه ۴۰۰ بیمار کرونایی به صورت سرپایی در بیمارستان صحرایی شهید فاطمی ویزیت می‌شوند و امروز نیز یک بیمارستان ۴۰ تختخوابی دیگر در شهرستان بندرلنگه برپا می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره همکاری در زمینه واکسیناسیون هم گفت: تزریق واکسن در جزایر خلیج فارس توسط بخش بهداشت فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه انجام شده است و در شهر بندرعباس و برخی نقاط جنوبی نیز همکاران ما طبق نظام هماهنگ بهداشت درمان کشور در حال تزریق واکسن به مردم هستند و آمادگی داریم در مناطق مورد نیاز دیگر هم بنا بر ظرفیت موجود این اقدام را انجام دهیم.
دریادار تنگسیری افزود: در بخش‌های بهداشتی هم در برخی نقاط کم برخوردار و حاشیه شهر‌های جنوبی با راه اندازی کارگاه‌های ماسک سازی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده بصورت رایگان بین مردم این مناطق توزیع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی