English

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا:

ارتش در تمامی حوزه ها پیشرو و پیشگام است

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در تمامی حوزه ها پیشرو و پیشگام است.

ارتش در تمامی حوزه ها پیشرو و پیشگام است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ حاجیلو در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ 321 شهید اشراف ارتش شهرستان مرند اظهار داشت: ساختار سازمانی ارتش بعد از انقلاب از وابستگی به شرق و غرب جدا شد و هم اکنون به الگویی در جهان تبدیل شده است که این مهم با اتکا به کشتی نجاتی همچون حسین علیه السلام اتفاق نمی افتاد.

وی با اشاره به توانمندی های نیروهای مسلح کشورمان خاطرنشان کرد : نیروهای مسلح در تمامی حوزه ها نقطه قوت اسلام و انقلاب و خار چشم دشمنان است.
 
فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش به تهدیدات اخیر دشمنان ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: هر حرکت اشتباه و هر تجاوزی به این مرز و بوم به صورت جدی جواب خواهیم داد و دشمنان ما هم می دانند که توانایی، دانش و ابزار لازم به پاسخ جدی به دشمنان را داریم.
 
امام جمعه مرند هم در این مراسم با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورهمیشه در کنار ملت بوده اند گفت: ارتش فرزند شایسته ای برای تمامی مظلومان است.
 
حجت الاسلام نعمت زاده پرسنل نیروهای مسلح کشور را مومن، انقلابی و جهادگر خواند و افزود: الگوی تمامی سربازان این مرز و بوم سالار شهیدان اباعبدالله حسین علیه السلام است.
 
وی ادامه داد: با وجود همه تهدیدات و اقدامات علیه ملت ایران نیروهای مسلح در کنار مردم و با ایمان به شهادت در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستاده اند.
 
در این مراسم از زحمات امیرسرتیپ دوم حیدرزاده که به درجه بازنشستگی نائل گشت قدردانی شد و سرهنگ خواجه وند به عنوان فرمانده جدید تیپ 321 شهید اشراف ارتش مرند معرفی شد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه