English

مسیر ویژه دوچرخه در بلوار امام موسی صدر پیش بینی شده است

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: مسیر ویژه دوچرخه در بلوار امام موسی صدر پیش بینی شده است.

مسیر ویژه دوچرخه در بلوار امام موسی صدر پیش بینی شده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری منطقه سه برای ارتقای سرانه‌های فرهنگی ورزشی منطقه اظهار داشت:در حوزه فرهنگی و ارتقاء سرانه‌ها در این بخش، منطقه همکاری بسیار خوبی برای احداث کتابخانه مرکزی شهر داشته است.

به گفته وی در سال‌های اخیر شاهد توسعه مراکز علمی و حوزوی در سطح منطقه شامل حوزه علمیه خواهران واقع در بلوار شهید بهشتی، مدرسه علمیه علوی واقع در خیابان امام خمینی(ره) نیز بوده‌ایم.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در زمینه ارتقای سرانه ورزشی در سطح منطقه نیز با توجه به گستردگی این بخش، علاوه بر ایجاد فضاهای ورزشی در بوستان شهید بنیادی، فدک و لاله؛ سالن‌های سرپوشیده از تعداد دو سالن به سه سالن افزایش‌یافته است.

وی توجه به بازسازی زمین‌های روباز ورزشی را موردتوجه قرار داد و افزود: نسبت به احیا و بازسازی زمین چمن مصنوعی واقع در بوستان شهید شیرازی و بوستان شهید بنیادی نیز اقدامات قابل‌توجهی صورت پذیرفته است.

روحانی وزیری با تأکید بر اینکه در سطح منطقه سه مجموعه ورزشی در بوستان لاله، بوستان شهید شیرازی و بوستان امام حسن (ع) وجود دارد گفت: دسترسی اهالی به‌ویژه جوانان و بانوان در کمترین زمان و فاصله مهیا است.

وی با اشاره به توسعه سراهای محله در سطح منطقه یادآور شد: شهرداری با توجه به امکانات در اختیار از قبیل ساختمان نمازخانه درون بوستان‌ها و یا املاکی که در مسیر تملکات قرارگرفته ولی نیاز به تخریب زودهنگام ندارد؛ با همکاری سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری به امر ایجاد سراهای محله در محلات پرداخته که موجب استفاده حداکثری جوانان و همچنین توسعه در امر معاش برای بانوان بی‌سرپرست و یا افراد کم‌توان را مهیا نموده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: عملیات اجرایی مجتمع ورزشی و آب‌درمانی این منطقه از سال ۱۳۹۹ در بوستان پاکبان با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری آغازشده که آن‌ هم به سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه می‌افزاید.

وی اضافه کرد: در منطقه جلسات مستمر با ائمه جماعات و معتمدین محلات داریم و تا حد امکان حمایت‌های مالی و معنوی در راستای بهسازی مساجد، اعطای مجوز تجاری رایگان، تقویت امکانات تفریحی و ورزشی مساجد و… صورت گرفته است.

روحانی وزیری از پیش‌بینی مسیرهای دوچرخه در بلوار امام موسی صدر خبر داد و افزود: در این بلوار با توجه به وجود بوستان‌های شهید بنیادی و پاکبان امکان بسیار خوبی برای تردد دوچرخه‌ها فراهم می‌شود و امیدواریم این طرح اجراشده و مورد استقبال قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه