English

مسیر دوچرخه‌سواری ۱.۵ کیلومتری در بوستان طراوت احداث می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از احداث مسیر دوچرخه‌سواری ۱.۵ کیلومتری در بوستان طراوت خبرداد.

مسیر دوچرخه‌سواری ۱.۵ کیلومتری در بوستان طراوت احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد رمضانی امروز در حاشیه افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های تفریحی و فضای سبز شهرداری قم در جمع خبرنگاران، در خصوص افتتاح طرح‌های “ قم در مسیر تحول ” اظهار داشت: به لطف خدا از سال گذشته تا به امروز بیش از ۷ مورد افتتاحیه در منطقه ۸ داشتیم که با زحمت مدیران شهری به سرانجام رسید.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم افزود: شهربازی سرزمین سرگرمی خانواده یکی از این پروژه‌ها بود که در یکی شاخصه‌های آن موضوع فضای سبز بوده است و به لحاظ شهربازی و فضای سبز و محوطه و پارکینگ‌ها اهمیت داشت و وسایل بازی توسط سرمایه‌گذار اجرا و پروژه به نحو مطلوب اجرا شد.

وی تصریح کرد: پروژه مهم دیگر بوستان ۵ هکتاری محله یک به نام طراوت است که با توجه به اینکه یکی از شاخصه‌های پردیسان محله محوری به‌ویژه در مسکن مهر است، به لطف خدا اکثر بوستان‌های ما در محله مسکن مهر به افتتاح رسید.

رمضانی با بیان اینکه این پروژه‌ها به‌غیراز محله ۶ بوده که دارای بحث معارض مالکیتی است ابراز کرد: امید است اداره راه و شهرسازی مشکل آن را با معارض حل کند تا بوستان ۳ هکتاری این محله نیز افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بوستان طراوت با ۵ هکتار که بسیار در قم شاخص است به بهره‌برداری رسید و این بوستان ۵ هکتاری دارای سرویس بهداشتی، ساحتمان اداری، نمازخانه و کافی‌شاپ است و در کنار آن مجتمع ورزشی بزرگ با ۱۹۰۰ متر در مرحله ۵۰ درصدی است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با تأکید بر اینکه امید است طرح مجتمع ورزشی نیز تا پایان سال به بهره‌برداری برسد یادآور شد: امیدواریم تأمین مالی و بودجه برای پروژه انجام‌شده تا بتوانیم از آن استفاده کنیم و این مجتمع ورزشی مکمل بوستان باشد و به‌طورکلی کارکرد آن بحث رفاهی و ورزشی را پوشش دهد.

وی اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های مهم، مسیر پیاده و دوچرخه است که مسیر دوچرخه ۱.۵ کیلومتر در بوستان شهری و از شاخصه‌های مهمی است که به لطف خدا و با همه تنگناهای مالی و هزینه‌هایی که چند برابر شد به مرحله اجرا درمی‌آید.

رمضانی عنوان کرد: در پایان سال گذشته با مشکلات زیادی توانستیم پیمانکاری را برای روشنایی بوستان بگیریم و چون ۵ هکتار با بوستان‌هایی که در برخی از نقاط ساخته می‌شود متفاوت است مشکلاتی در اجرای آن داشتیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه