English

ارژنگ عزیزی خبر داد:

فعال سازی واحدهای راکد و طرح های اقتصادی شهرستان بیله سوار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از فعال شدن واحدهای راکد و طرح های اقتصادی شهرستان بیله سوار خبر داد.

فعال سازی واحدهای راکد و طرح های اقتصادی شهرستان بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ارژنگ عزیزی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در بازدید از واحدها و طرح های اقتصادی شهرستان بیله سوار گفت: اولین بازدید واحد پنبه پاک کنی بابک بود که بعد از ۱۵ سال تعطیلی بازسازی و نوسازی شده و قرار است با برداشت پنبه در منطقه تا یکماه آینده با ظرفیت ۱۰ هزار تن جذب وش پنبه فعال شود و ۵ میلیارد تومان سرمایه درگردش به عاملیت بانک ملت به این واحد پرداخت شود.

وی افزود: واحد دوم تولید کاغذ دستمالی در ناحیه صنعتی روح کندی بود که با خرید یک سوله راکد فعال شده و در رابطه با پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه درگردش به عاملیت بانک صادرات قول مساعد داده شد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: سومین واحد پرواربندی گوساله با ظرفیت ۱۵۰ راس بود که بعد از ۵ سال تعطیلی توسط فرد جدید خریداری و در حال بازسازی بود که قرار شد در رابطه با  تسهیلات بانکی مورد نیاز مساعدت شود.

عزیزی اظهار کرد: چهارمین واحد راکد  مورد بازدید پرورش گوسفند داشتی ۳۸۰ راسی بود که هم اکنون با ۱۰۰ راس فعال شده و در صورت پرداخت تسهیلات بانکی مورد نیاز با تمام ظرفیت فعال می شود.

وی گفت: بازدید پنجم از واحد خدماتی و گردشگری بود که یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای آن تسهیلات پرداخت شده و دارای ۳۰ نفر تعهد اشتغال است که یک ماهی است به بهره‌برداری رسیده و دارای امکانات بسیار خوب برای برگزاری مراسمات شهر بیله سوار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل همچنین  از گمرک بین المللی بیله سوار و پنجره واحد گمرکی بازدید کرد و در نشست با فرماندار ومسئولین گمرک و پایانه حمل و نقل بر روان سازی بیشتر صادرات و ترانزیت تاکید کرد.

عزیزی اعلام کرد: صادرات محصولات باغی امسال از گمرک بیله سوار شتاب بیشتری گرفته و خوشبختانه با آغاز برداشت سیب زمینی همین امروز صادرات تولید استانی این محصول را از گمرک بیله سوار داشتیم و لازم است از زحمات کلیه عوامل اجرایی در پایانه مرزی تشکر و قدردانی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی