English

ارژنگ عزیزی:

حمایت های بانک ملی از پروژه ها توسعه اردبیل را شتاب داد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: حمایت های بانک ملی از پروژه های مهم عمرانی و اقتصادی توسعه استان را شتاب داد.

حمایت های بانک ملی از پروژه ها توسعه اردبیل را شتاب داد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ارژنگ عزیزی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در آیین تکریم و معارفه مدیر شعب سابق و جدید بانک ملی استان گفت: مردم و مسوولان استان قدردان حمایت های بانک ملی ایران از طرحهای اقتصادی و پروژه های عمرانی استان هستند. 

وی افزود: بانک ملی در تامین منابع مالی تعداد قابل توجهی از طرحهای اقتصادی مشارکت داشته که تعدادی از این طرح‌های مهم مانند سرم سازی و تولید ظروف کریستال است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار کرد: در رابطه با راه آهن اردبیل هم با تامین بخش بالایی از منابع اعتباری مورد نیاز این پروژه مهم را حمایت کرده است.

عزیزی با اشاره به نام گذاری سالجاری به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی افزود: بانک ملی ضمن رعایت اولویت های لازم بواسطه محدودیت منابع مالی، لازم است فرآیند پذیرش، تصویب، عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی را به حداقل زمان کاهش دهد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص های بهبود فضای کسب و کار همین تامین منابع مالی بنگاه های اقتصادی است و باید بیشتر مورد توجه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در عین حال برای گردش پول و امکان بهره مندی سایر سرمایه گذاران از منابع بانکی باید وصول مطالبات معوق هم مورد حمایت مسوولان باشد.

در این آیین با قدردانی از زحمات مولایی نیا ،مدیر سابق خیرخواه به عنوان مدیر شعب بانک ملی در استان معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه