English

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

فراخوان شرکت در جشنواره‌های رسام و فانوس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، فراخوان شرکت در جشنواره‌های رسام و فانوس را اعلام کرد.

فراخوان شرکت در جشنواره‌های رسام و فانوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار عبدالله ملکی با اعلام شرایط شرکت در جشنواره‌های «رسام و فانوس» مربوط به دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» فریاد رسانه‌ای دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در عرصه بین‌الملل است.

وی ادامه داد: به منظور تلاش برای بازشناسی نقش مؤثر دوران دفاع مقدس و انعکاس سیمای حماسه آفرینان قهرمان ایران اسلامی و سایر ملل و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع در بین فیلمسازان نسل جوان، سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» را در دو حوزه دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» به میزبانی منطقه آزاد اروند در استان خوزستان برگزار می‌شود، افزود: جشنواره مذکور با رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فیلمنامه و فیلم (180 ثانیه ای، مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) و فیلمنامه برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره «رسام» در بخش‌های «شهیدان، جانبازان، آزادگان» منادیان اسلام ناب محمدی ولایتمداری و بصیرت جوانان ایران اسلامی، «رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس» حماسه‌سازان عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی، «مدافعان وطن» فخرآفرینان استقلال و پیشرفت امت اسلامی، «مدافعان حرم» مشعل داران صیانت از حریم امامت و ولایت ، «مجاهدان جهاد و مقاومت اسلامی» پرچمداران مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی، «خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان» منادیان ایثار و فداکاری و صبر و پایداری امت اسلامی، «ایثار اجتماعی» مدافعان سلامت، جهادگران بلای طبیعی، کمک‌های مؤمنانه و... برگزار می‌شود.

سردار ملکی با اشاره به مقررات جشنواره تصریح کرد: شرکت همه فیلمسازان، نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و تهیه کنندگان بخش خصوصی آزاد است و کلیه فیلم‌های کوتاهی که از سال 1398 با موضوعات جشنواره و مدت زمان 108 ثانیه الی 30 دقیقه تولید شده‌اند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

وی بیان داشت: فیلم‌نامه‌های ارسالی می‌بایست با مدت زمان سه دقیقه و در سه صفحه A 4  و در 21 ساعت و فونت چهار نازنین تایپ شده باشد با فرمت pdf یا docx پس از تکمیل فرم شرکت در مسابقه فیلمنامه‌نویسی جشنواره «رسام» به همراه عکس و مشخصات نویسنده در سایت جشنواره آپلود شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران هم‌چنین به اهدای جوایز جشنواره اشاره کرد و افزود: جوایز جشنواره در دو بخش داخلی و بین‌المللی اهدا خواهد شد و در بخش داخلی، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه 50 میلیون ریال جایزه نقدی برای نفر اول، دیپلم افتخار به همراه 40 میلیون ریال جایزه نقدی برای نفر دوم، دیپلم افتخار به همراه 30 میلیون ریال جایزه نقدی برای نفر سوم و در بخش بین‌الملل، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه مجموعه سه هزار یورو اهدا خواهد شد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 31 شهریور 1400 اعلام کرد و گفت: زمان اعلام آثار پذیرفته شده 30 آذر 1400 و زمان برگزاری جشنواره بهمن 1400 خواهد بود.

سردار ملکی ابراز داشت: علاقمندان جهت شرکت در سومین جشنواره رسام لازم است با تماس با شماره تلفن ۰۶۱۳۲۲۰۱۶۳۲ داخلی ۱۱۴ و یا مراجعه به پایگاه www.rassamisff.ir در جریان موضوعات جشنواره و ثبت نام اینترنتی و سایر جزئیات آن قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه