English

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد:

برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز حداکثر ۲ ساعت / هرگونه پذیرایی در مراسم‌ عزاداری ممنوع

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: آیین‌های عزاداری محرم در مازندران با اولویت حفظ سلامت مردم با شرایط خاص برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز حداکثر 2 ساعت / هرگونه پذیرایی در مراسم‌ عزاداری ممنوع

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان اظهار داشت: طبق آخرین دستورالعمل‌های ارائه شده در محرم امسال برگزاری مراسم عزاداری در فضای باز حداکثر 2 ساعت باید باشد.

وی ادامه داد: عزاداری در فضای بسته با سقف بالای 6 متر، تهویه مناسب و تأیید کارشناسان مربوطه حداکثر تا یک ساعت بلامانع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی امسال برگزار نمی‌شود، افزود: برگزاری هرگونه برنامه در فضای مسقف با سقف کوتاه و بدون تهویه مناسب ممنوع است.

وی گفت: مراسم تجمعی در روز‌های تاسوعا و عاشورا در خیابان‌ها و امام‌زادگان ممنوع و دسته‌روی عزاداران حسینی در سطح محلات بلامانع است.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه هرگونه پذیرایی در مراسم‌ عزاداری ممنوع است، تصریح کرد: نذری‌ها باید به صورت برون‌بر و در ظرف‌های دربسته باشد.

وی بیان داشت: همه تکایا، حسینیه‌ها و مساجد بر روی مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باز است و عزاداری در این مکان‌ها نیز مطابق دستورالعمل‌های اعلام شده از ستاد کرونا خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه 1300 مُبَلِغ به این استان اعزام شدند، گفت: از همه مبلغین درخواست کردیم مردم را به رعایت مسائل بهداشتی دعوت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه