English

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد:

جان باختن ۴۷ نفر ظرف ۲ ماه در دریای مازندران

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: 47 تن از 15 خرداد تا 15 مرداد در دریای خزر جان خود را از دست داده اند.

جان باختن 47 نفر ظرف 2 ماه در دریای مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، نقی کریمیان با بیان اینکه شنا در دریای خزر از 15 خرداد تا 15 مرداد ماه امسال جان 47 تن را گرفت، اظهار داشت: 26 تن از جان باختگان بین ساعت کاری و 21 تن نیز خارج از ساعت کاری در دریا غرق شدند.

وی با بیان اینکه دو موضوع در آمار غرق شدگان نگران است و جای تأمل دارد، ادامه داد: یک سوم افرادی که غرق شدند مازندرانی و بیشتر جان باختگان نیز در سنین نوجوانی بودند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران افزود: 13 تن از غرق شدگان در بخش خصوصی، 9 تن در مناطق غیرقابل پوشش و 25 تن نیز در مناطق شنا ممنوع به دریا رفتند و جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در روز‌های طوفانی با وجود هشدار‌های زیاد تعداد غرقی‌ها نیز زیاد بود، گفت: دریای خزر از 15 خرداد تا 15 مرداد 16 روز طوفانی را تجربه کرد که در این 16 روز 16 نفر جان باختند.

کریمیان بیان داشت: ناجیان غریق مستقر در سواحل در این مدت 476 نفر را از غرق شدن در دریا نجات دادند که از این تعداد 370 نفر مرد و بقیه خانم بودند.

وی با بیان اینکه مسافران تا هفته گذشته نیز به هشدار‌های ناجیان برای ممنوع بودن شنا توجهی نمی‌کردند، تصریح کرد: حضور مردم در سواحل دریای خزر از ابتدای هفته کاهشی شده است که احتمالاً به ترس مردم از شیوه سویه جدید کرونا بر می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه