English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تأکید کرد؛

استفاده حداکثری از ظرفیت های ستاد اجرایی پیشگیری و پایش بهینه مصرف پلاستیک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های ستاد اجرایی پیشگیری و پایش بهینه مصرف پلاستیک تأکید کرد.

استفاده حداکثری از ظرفیت های ستاد اجرایی پیشگیری و پایش بهینه مصرف پلاستیک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رحیم محمدی در سومین جلسه ستاد اجرایی پیشگیری و پایش بهینه مصرف پلاستیک شهر اصفهان با اشاره به دستورات جلسه سوم این ستاد توضیح داد: ارائه گزارش عملکرد کلیه کارگروه ها در خصوص فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته به مناسبت روز بدون پلاستیک، ارائه برنامه عملکرد یکساله توسط تمامی کارگروه ها و همچنین اعلام اولین فراخوان شهر بدون چالش با موضوع کاهش مصرف پلاستیک توسط کارگروه فناوری و ارتباط با صنایع از جمله دستورات جلسه اخیر ستاد بود.

وی و فرهنگی به مناسبت روز بدون پلاستیک و همچنین تدوین برنامه یکساله کارگروه ها، افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت های ستاد اجرایی پیشگیری و پایش بهینه مصرف پلاستیک، هم گرایی هرچه بیشتر کارگروه ها برای تحقق اهداف و مقاصد مشترک و حرکت مبتنی بر هدف و نتیجه جهت انجام اقدامات به بهترین شکل از جمله موارد مورد تأکید ماست که لازم است از سوی کارگروه های مختلف مورد توجه قرار بگیرد و برنامه های در نظر گرفته شده همسو با این موارد باشد.

این مقام مسئول همچنین بر نقش کلیدی و اهمیت کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی به دلیل دارا بودن پتانسیل های گسترده و در اختیار داشتن ابزار ها مناسب جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ کاهش مصرف پلاستیک تأکید کرده و عملکرد این کارگروه را یکی از ستون های اصلی فرهنگ سازی در این زمینه دانست.

رئیس ستاد اجرایی پیشگیری و پایش بهینه مصرف پلاستیک شهر اصفهان با اشاره به امکان تعمیم اقدامات نتیجه بخش این ستاد به مجموعه های بزرگتر، بیان کرد: در این راستا شاخص گذاری با هدف تکمیل چرخه فعالیت، اندازه گیری شاخص ها، پایش و نظارت مستمر بر عملکرد ستاد، بررسی اثرات بر جامعه هدف و همچنین استفاده از تجارب و ظرفیت های موثر شورای اسلامی شهر از جمله مواردی است که می تواند کارایی این ستاد را بهبود بخشیده و دستیابی به نتایج مورد انتظار را تسهیل کند.

رحیم محمدی یادآور شد: کلیه برنامه ها و فعالیت های مرتبط با کاهش مصرف پلاستیک با اولویت اجرا در مجموعه شهرداری تعریف شده و همه بخش های شهرداری اصفهان ملزم به اجرای آن هستند.

گفتنی است؛ در ادامه نشست روسای کارگروه های مختلف به ارائه گزارش عملکرد خود در زمینه فعالیت های روز بدون پلاستیک پرداخته و برنامه های خود برای یک سال آینده را عنوان کردند.

پسماند اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی