English

اهتزاز پرچم عزای امام حسین(ع) در قم

پرچم عزای امام حسین(ع) در قم به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم عزای امام حسین(ع) در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیین سیاه‌پوشانی شهر مقدس قم امروز دوشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰ همزمان با ۲۹ ذی‌الحجه ۱۴۴۲  با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و جمعی از فعالان هیئت‌های مذهبی با روضه‌خوانی و نوای حسین حسین پیرغلامان و عاشقان و دلدادگان به حضرت امام حسین(ع) برگزار شد و پرچم امام حسین(ع) بر فضای گلزار مطهر شهدای قم به اهتزاز درآمد.

در این مراسم همچنین، شال عزای محرم توسط خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بر گردن شرکت‌کنندگان در این مراسم انداخته شد و قبور مطهر شهدا نیز غبارروبی شد.

نیروهای خدمات شهری شهرداری قم نیز پس از این مراسم معنوی، مراحل نصب ریسه‌های پرچم مشکی در اطراف گلزار شهدا و نقاط مختلف شهر قم ازجمله اطراف حرم مطهر را آغاز کردند.

براساس این گزارش، ساعت ۱۸ عصر امروز نیز قرار است، آئین اهتزاز پرچم حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شود.

در مراسم آغاز سیاه‌پوشانی شهر مقدس قم نهادهایی ازجمله شهرداری قم، شورای اسلامی شهر، شورای هیئت‌های مذهبی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مشارکت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه