English

بهزاد مهدوی:

۹۵ درصد صنایع اردبیل مربوط به صنایع کوچک و متوسط است

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بیش از 95 درصد صنایع استان مربوط به صنایع کوچک و متوسط است.

95 درصد صنایع اردبیل مربوط به صنایع کوچک و متوسط است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهزاد مهدوی ، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ضمن تبریک فرا رسیدن این روز بر تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید گفت: با مشاهده آمار و اطلاعات مشاهده می شود که بیش از 95 درصد صنایع استان مربوط به صنایع کوچک و متوسط است که به همین منظور، روز 21 مرداد فرصتی است که هم صنایع کوچک را بهتر بشناسیم و هم چالش ها و فرصت هایی که در بخش اقتصاد، گریبان این واحدهای تولیدی است را شناسایی و در جهت رفع مشکلات آنان گام برداریم.

وی بیان کرد: نامگذاری 21 مرداد به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک، نشان از اهمیت توجه به جایگاه این نوع صنایع در افزایش تولید و اشتغال کشور دارد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: صنایع کوچک و متوسط در کشور ما، بر اساس شاغلین در این بخش شناسایی می شوند به نحوی که واحدهای تولیدی زیر 10 نفر شاغل به عنوان صنایع خرد، بین 10 تا 50 نفر را صنایع کوچک ، 50 تا 150 نفر به عنوان صنایع متوسط و بالای 150 نفر را صنایع بزرگ تشکیل می دهند.

مهدوی یادآور شد: در بخش حمایتی صنایع کوچک، حمایتهای مختلفی از این نوع صنایع توسط این شرکت انجام می شود که هر یک از این حمایت ها در راستای افزایش تولید و اشتغال واحدهای تولیدی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه