English

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شد:

کمک فوری به آسیب دیدگان سیل اخیر در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چند شهر مازندران در سیل اخیر دچار خسارت و آسیب‌های جدی شده اند و ضمن ابراز همدردی از مسئولان، گروه‌های مردمی جهادی و بسیج تقاضا دارم هرچه سریعتر و در کمترین زمان به یاری مردم و خانه‌های آسیب دیده آن‌ها بشتابند.

کمک فوری به آسیب دیدگان سیل اخیر در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه نمازجمعه ساری اظهار داشت: در آستانه ماه محرم ماه امام حسین هستیم، ماهی که دو‌ سال است به دلیل شرایط کرونا محدودیت در برگزاری مراسمات داریم و امسال هم باید مراسم برگزار شود، ولی واجب‌تر از آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، زیرا سلامت برای همه اصل اول است.

وی ادامه داد: ماه محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر است همان اصولی که هدف قیام امام حسین(ع) بود و باید در جامعه‌ای که امام حسینی باشد امر به معروف و نهی از منکر احیا شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چند شهر مازندران در سیل اخیر دچار خسارت و آسیب‌های جدی شده اند و ضمن ابراز همدردی از مسئولان، گروه‌های مردمی جهادی و بسیج تقاضا دارم هرچه سریعتر و در کمترین زمان به یاری مردم و خانه‌های آسیب دیده آن‌ها بشتابند.

وی بیان داشت: مدتی است مشکلات زیست محیطی مازندران را آزار می‌دهد، از آتش سوزی در تالاب میانکاله گرفته تا خشک شدن بیش از 20 هزار هکتار از این مجموعه که نگین جهانی است و با مدیریت ناصحیح در حال از بین رفتن می‌باشد تا سرنوشت زباله سوز‌های مازندران که هنوز به سرانجام نرسیده است.

آیت الله لائینی افزود: چند ماه قبل زباله سوز نوشهر را افتتاح کرده اند اما این چه افتتاحی است که هنوز دستگاه تصفیه شیرابه‌ای وجود ندارد و شیرابه‌ها به محیط سرازیر می‌شود و دستگاه تفکیک و تجزیه زباله‌های خیس وجود ندارد و برقی هم که قرار بود تولید شود هنوز خاموش است و خبری از برق نیست و ضمن دستور پیگیری به مسئولان از فرماندار ساری خواست تا پیگیر زباله سوز شهر ساری باشند.

وی ابراز داشت: روز گذشته مراسم تنفیذ ریاست جمهور در دولت سیزدهم برگزار شد مراسمی که رهبر معظم انقلاب تذکر دادند که 8 سال گذشته تجربه خوبی بود و نشان داده شد اعتماد به غرب هرگز سرنوشت خوبی را رقم نخواهد زد و جز بدعهدی اتفاق دیگری شاهد نبودیم.

خطیب نماز جمعه ساری افزود: مبارزه بافساد و عدالت خواهی در عین باز بودن راه مذاکرات با دنیا اصول کار دولت سیزدهم است در عین حالی که هرگز به بیگانگان نمی‌توان اعتماد کرد.

وی ابراز داشت: هفته آینده سالروز بمباران شهر‌های هیروشیما و ناکازاکی‌ژاپن است، بمباران اتمی که هزاران نفر را به کام مرگ برد و همینطور شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار و همینطور روز گرامیداشت شهدای مدافع حرم که ضمن گرامیداشت این روز‌ها همه این‌ها به ما می‌گوید که بزرگترین نقض کنندگان حقوق بشر همین تروریست‌هایی هستند که این جنایات را انجام داده اند و دنیا باید بداند سیاست‌های استکبار جهانی سیاست ضد بشری است و شیطان بزرگ آمریکا می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه